Vraag

Pre order Iphone 15 pro max

  • 22 September 2023
  • 84 reacties
  • 2586 Bekeken

Heb ook vandaag op de releasedatum mijn pre-order bestelling niet ontvangen. Besteld op 18/9. Zal ik deze morgen ontvangen, wordt er geleverd op zaterdag? Ik hoop echt van wel. In de winkel kunnen mensen ze al zo kopen en meekrijgen waarschijnlijk en ik ontvang mijn pre-order dan later, wat is het nut dan? Vind het eigenlijk niet kunnen maar ja..

Op de bpost-app staat het in verwerking sinds dinsdag, dus dacht dat het op tijd ging aankomen maar niet dus.

Kan iemand het even nakijken voor mij aub? 

 


84 reacties

@Daisy001 Welk kleur heb je besteld?

Ik heb een Iphone 15 Pro Max 256 GB zwart besteld op 18/09 rond 18:00 maar nog geen Bpost link of een update over wanneer het toestel geleverd gaat worden. 
 

In mijn account staat de bestelling nog steeds “op voorraad, wordt binnenkort verzonden”. 
 

De klantenservice geeft verschillende antwoorden en niets concreet. Ik heb ook gezien dat de Pro Max varianten moeilijk leverbaar zijn. 
 

Bij sommige winkels is de wachttijd al 2-8 weken. 
 

De gewone Pro modellen heb ik overal op voorraad gezien maar de Pro Max varianten zo goed als nergens.

Reputatie 5
Badge +1

Heb ook vandaag op de releasedatum mijn pre-order bestelling niet ontvangen. Besteld op 18/9. Zal ik deze morgen ontvangen, wordt er geleverd op zaterdag? Ik hoop echt van wel. In de winkel kunnen mensen ze al zo kopen en meekrijgen waarschijnlijk en ik ontvang mijn pre-order dan later, wat is het nut dan? Vind het eigenlijk niet kunnen maar ja..

Op de bpost-app staat het in verwerking sinds dinsdag, dus dacht dat het op tijd ging aankomen maar niet dus.

Kan iemand het even nakijken voor mij aub? 

 

De B post app? Of proximus app?
dat hebben de meesten van ons zelfs niet tot de dag voor levering.

zelfde verhaal hier 15 sep 15h08 besteld, dus heel vroeg. Niks geleverd , verschillende malen poging tot bereiken klantendienst , hier terechtgekomen. Dankzij de proximus mensen hier ontdekt IT ISSUE en ticket op te lossen alvorens ik geholpen kan worden. Andere call center agent zei zelfs uw order is gecanceld en hing op. 5 de poging tot bereiken van ieman dop de 0800 lijn die me zegt oh ma alles is in orde maar levering gsm ja das ni voot vandaag , , maar je abonnement begint wel om middernacht. Maw abo betalen maar geen Iphone.  Wat zegt je link van de orderbevestiging van Proximus als je daarop klikt? 
 


 

@Daisy001 hier is tijdens het weekend niemand die van PX langskomt op het forum, dus dit nakijken kan pas maandag gebeuren.

Reputatie 5
Badge +1

@Martin  is het niet erg dat wij mtn afhangen van px employees tijdens weekdagen om correcte uitleg te krijgen en de shit op te lossen omdat de call

agents bij de verschilllende externe callcentra

die Px gebruikt en ik ken ze, (Yource etc) geen coherenteinfo of opleiding hiertoe hebben genoten.  @Daisy001 bel de klantendienst morgen, chzt , fb, insta … en zo ga je mss wel drie of meer verschillende verhalen horen of beloftes.

Tis Triestig gesteld

Het is inderdaad een bekend fenomeen en daarom ook dat de PX forum moderatoren hier ook zoveel moeten (zelfs kromgetrokken) situaties weer moeten terug rechtzetten!

Reputatie 2

Het zelfde verhaal hier, in de Proximus winkel besteld op 18/09 om 10u smorgens. Enkel een betaalbewijs, anders vind ik niks terug van status voor mijn bestelling... Ook al 3 verschillende antwoorden gekregen. Ik vrees dat zelfs bij Proximus zelf gewoon niemand weet wanneer de toestellen zullen geleverd worden. Het heeft ook geen enkele zin om de klant aan het lijntje te houden als het reeds zeker is dat er de eerste week niks zal geleverd worden... Graag een deftige update aub!

Reputatie 5
Badge +1

Mijn abonnement is geactiveerd vannacht , geraak op de klantendienst/chat

etc niet binnen… ik geef het op om een deftig antwoord te krijgen …

update: geduld en op mijn vraag was/is mijn toestel wel voorradig/gereserveerd geen antwoord. @Joel M  is het mogelijk maandag mijn status eens te checken, alvast bedankt! 

Mijn abonnement is geactiveerd vannacht , geraak op de klantendienst/chat

etc niet binnen… ik geef het op om een deftig antwoord te krijgen …

update: geduld en op mijn vraag was/is mijn toestel wel voorradig/gereserveerd geen antwoord. @Joel M  is het mogelijk maandag mijn status eens te checken, alvast bedankt! 

De mensen van de klantendienst weten waarschijnlijk zelf niets meer dan wat hun scherm weergeeft. Daarom moeten we ook geen deftig antwoord verwachten want niemand weet het en elke medewerker geeft een ander antwoord!

Reputatie 2

Ondertussen hang ik al 2,5u aan de chat en krijg ik geen enkele reactie op mijn vraag…

Waarom  kan niemand een deftig antwoord geven op de levering van onze pre order bestelling? Nogmaals, graag spoedig een eerlijke update hierover, Het zou jullie ook heel wat tijd besparen om steeds dezelfde vragen opnieuw te moeten beantwoorden… Jammer dat je als klant zo aan het lijntje gehouden wordt… Ondertussen is alles wel reeds betaald. Alvast bedankt op voorhand voor jullie reactie!

Reputatie 3

bij mij hadden ze gezecht dat tijden de pre order heel veel bestelingen waren waardoor de wepshop blokeerde en er vertraging opgelopen is ze konden me ook niet zeggen wanneer de leverdatum is  terwijl dan iemand op messenger zij dat ze overhandigt hebben naar bpost wat dus een meugen was heb nu een eerlijk antwoord gehad waardoor ik nu geduldigt moet wachten maar ondertussen heb ik al betaald voor mijn abo

@sivaaaaa Wachten? Da’s altijd gemakkelijk. Zeg dat eens wanneer ze u een factuur geven? Je krijgt een herinnering + direct een kost bij. Ze zijn gewoon met de mensen hun kl*ten aan het rammelen.

 

Volgens mij hebben ze 0 voorraad en zeggen ze het gewoonweg niet. Ze reageren zelfs niet meer op de vragen, zegt genoeg voor mij!

 

Reken maar op de wachttijd van Apple (2-8 weken). 
 

Ik ging donderdag 21/09 een track & trace krijgen volgens de chat, yeah right. Proximus heeft gewoon “op voorraad” gezet om zoveel mogelijk orders te krijgen en uiteindelijk geen voorraad te hebben. 
 

Laag is het dat ze NIETS communiceren en de vragen ONTWIJKEN.

Reputatie 5
Badge +1

bij mij hadden ze gezecht dat tijden de pre order heel veel bestelingen waren waardoor de wepshop blokeerde en er vertraging opgelopen is ze konden me ook niet zeggen wanneer de leverdatum is  terwijl dan iemand op messenger zij dat ze overhandigt hebben naar bpost wat dus een meugen was heb nu een eerlijk antwoord gehad waardoor ik nu geduldigt moet wachten maar ondertussen heb ik al betaald voor mijn abo

 Website plat? En dat when they got the FIBER 🤨 het  klopt dat de site haperde de 15/09 ik heb lang mtn refreshen en de max pro ging zelfs pas rond 17h de andere Iphone 15 modellen gingen eerder op de site…. Maar anno 2023 komaan.. 

 

en dat justifieert niet de gebrekkige links, de fouten, live tracking kan je het niet noemen.
Niemand die iets duidelijk kan zeggen en je afpoeiert en mensen hoop geeft met valse beloften.  Ik voorspel eerder binnenkort een mail met excuses we zijn je niet vergeten en dat er geen stock is want foei Apple levert te weinig …

 

Of handiger, wijzig de status op voorraad op die link naar NIET , dan weten we ook iets en wordt die chat en callcenters niet overstelpt met mensen die wss niet altijd even goed gezind bellen/chatten.

 

zonder Bpost tracking komt er nougabolle onze kant uit … 

Mss  wordt t n leuk Halloween surprise.

 

🎃🎃🎃

 

@Shamo Gewoon 0 spontane communicatie vanuit Proximus. Dat is gewoon schandalig!

 

Mochten ze nu nog persoonlijk bellen / mailen met “Onze excuses meneer, uw toestel is momenteel niet op voorraad. Apple heeft helaas niet het aantal geleverd als gehoopt. Uw toestel wordt wel tussen .. en .. weken verwacht”. 
 

Dan had ik gewoon begrip. Maar valse beloftes en 0 communicatie en er zelf achteraan moeten maakt mij kwaad. 

Reputatie 3

ik ben ook gewoon thuis gebleven voor me gsm ging vandaag toekomen zogezecht had bpost het al nooit meer bestel ik op proximus

Reputatie 5
Badge +1

ik ben ook gewoon thuis gebleven voor me gsm ging vandaag toekomen zogezecht had bpost het al nooit meer bestel ik op proximus

Oh nee erg maar zonder tracking heb je niets zekerheid, elke agent zegt iets anders 🫤

Reputatie 3

neen idd conge gepakt voor niks 

Reputatie 2

Zou iemand kunnen kijken hoe het met mijn bestelling zit aub? Heb op 16 september de Iphone 15 pro max besteld, krijg de bevestigingsmail niet eens open en krijg gewoon geen informatie. Twee gezinsleden hier hebben de Iphone 15 besteld en die van hun kwam wel op 22 september al toe. 
Proximus zou de klanten wel op de hoogte mogen houden bij vertraging.. wat is het nut van pre-order als je hem dan nog niet eens op tijd krijgt?

Reputatie 5
Badge +1

Zou iemand kunnen kijken hoe het met mijn bestelling zit aub? Heb op 16 september de Iphone 15 pro max besteld, krijg de bevestigingsmail niet eens open en krijg gewoon geen informatie. Twee gezinsleden hier hebben de Iphone 15 besteld en die van hun kwam wel op 22 september al toe. 
Proximus zou de klanten wel op de hoogte mogen houden bij vertraging.. wat is het nut van pre-order als je hem dan nog niet eens op tijd krijgt?

2 gewone Iphones 15 op tijd al geleverd wow… het probleem is de Pro s en Pro maxen weinig of geen stock… niemand weet het of krijgt concrete antwoorden … 

Zie je je order niet in je myproximus app of op de site bij opvolging?

 

Reputatie 3

Zou iemand kunnen kijken hoe het met mijn bestelling zit aub? Heb op 16 september de Iphone 15 pro max besteld, krijg de bevestigingsmail niet eens open en krijg gewoon geen informatie. Twee gezinsleden hier hebben de Iphone 15 besteld en die van hun kwam wel op 22 september al toe. 
Proximus zou de klanten wel op de hoogte mogen houden bij vertraging.. wat is het nut van pre-order als je hem dan nog niet eens op tijd krijgt?

2 gewone Iphones 15 op tijd al geleverd wow… het probleem is de Pro s en Pro maxen weinig of geen stock… niemand weet het of krijgt concrete antwoorden … 

Zie je je order niet in je myproximus app of op de site bij opvolging?

 

ik heb de iphone plus en ook problemen

Reputatie 5
Badge +1

Zou iemand kunnen kijken hoe het met mijn bestelling zit aub? Heb op 16 september de Iphone 15 pro max besteld, krijg de bevestigingsmail niet eens open en krijg gewoon geen informatie. Twee gezinsleden hier hebben de Iphone 15 besteld en die van hun kwam wel op 22 september al toe. 
Proximus zou de klanten wel op de hoogte mogen houden bij vertraging.. wat is het nut van pre-order als je hem dan nog niet eens op tijd krijgt?

2 gewone Iphones 15 op tijd al geleverd wow… het probleem is de Pro s en Pro maxen weinig of geen stock… niemand weet het of krijgt concrete antwoorden … 

Zie je je order niet in je myproximus app of op de site bij opvolging?

 

ik heb de iphone plus en ook problemen

da zal ons leren weer speciaal te willen doen he 🤣🤣, we zullen er maar ees mee lachen hé

 

Reputatie 5
Badge +1

Et voila er is helemaal Niks onderweg of in voorraad!

 

Beste klant,

 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

 

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

 

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. 

 

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.

Ik heb zonet een mail gehad dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ze mij op de hoogte gaan houden (Iphone 15 Pro Max 256 GB Black). 

Reputatie 2

Et voila er is helemaal Niks onderweg of in voorraad!

 

Beste klant,

 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

 

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

 

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. 

 

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.

Jepp, ook net deze mail gekregen. Eerlijk gezegd hoeft het voor mij al niet meer nu, denk dat ik dan liever gewoon mijn geld terug heb :/ 

Reputatie 2

Et voila er is helemaal Niks onderweg of in voorraad!

 

Beste klant,

 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

 

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

 

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. 

 

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.

Et voila er is helemaal Niks onderweg of in voorraad!

 

Beste klant,

 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

 

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

 

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. 

 

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.

Jepp, ook net deze mail gekregen. Eerlijk gezegd hoeft het voor mij al niet meer nu, denk dat ik dan liever gewoon mijn geld terug heb :/ 

Deze mail ook gekregen, naar Proximus gebeld en die zeggen dat het een valse mail is en niet door hun verstuurd. Ze beweerde dat mijn iPhone bij Bpost moest liggen en ik geduld moest hebben tot vrijdag 

Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!

Reageer