Klein info voor de nog wachtende personen
Ik heb mijn Iphone pro max 15 op 16 september (pré-order) gedaan en is vandaag 06/10/2023 toegekomen via BPOSt
Welke kleur en gb?
Natural Titanium en 256GB
welk uur heb je hem besteld? Ik heb op dezelfde dag besteld maar online werd mijn order verschoven naar 22 september plots.
Ik heb ook op de 16de besteld om 21uur een iPhone 15 pro max natural titanium 256gb en ik heb nog altijd niks ontvangen
Ik ook de 16de om 23uur de 15 pro max natural titanium 256gb. Zal nog wel effjes duren vrees ik. Alhoewel dat ik mensen ken die de 18de besteld hebben en het wel al gehad hebben :/
Tis gewoon allemaal een schande!
En mijn klachtendienst contact heb ik alvast niet meer teruggehoord na mijn reeks vragen waar wederom geen antwoord kon gegeven worden ,
Ik werd gisteren opeens opgebeld door iemand van proximus die een abonnement probeerde aan te smeren. Ik maakte duidelijk dat ik gewoon mijn iPhone zonder abonnement heb besteld en ook niet van plan ben om naar PX te gaan. Kreeg als antwoord ‘Oke als u geen klant wilt worden kunnen wij u ook niet verder helpen met uw bestelling’ Sorry wat??? Je betaald dan €1500 en krijgt geen service, geen duidelijke informatie. Dit kan toch echt niet. Toen de moderators nog antwoordden zeiden ze dat apple altijd te weinig levert, dat dit elk jaar zo is. Als dit elk jaar zo is kan je je daar toch op voorbereiden?? Mensen kunnen nu in de winkel een toestel kopen, maar de preorders krijgen hun toestel niet?
1 ding is zeker, ik koop NOOIT meer iets bij PX.
Mss was het gewoon een telemarketerr van een vd vele externe callcenters die ze gebruiken, de meesten mensen waar wij contact mee hebben werken niet bij px maar voor hen. Kon die persoon zien of bevestigen dat jij een order lopende Hebt? In ieder geval los daarvan is zo n repliek degoutant ..