Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!
Vrees dat dit bij iedereen wel wat is nu.
Maar ik zie dat er iPhone’s bij Proximus weer in voorraad zijn (klein aantal van 15 en enkel de groene van de 15 Plus), dus ik denk dat ze wel leveringen krijgen. Het zal alleen in stukken zijn.
Ik zelf heb 21e op de valreep besteld en zal dan ook als een van de laatste (voor de 15 Plus roze) mijn pakketje krijgen.
Als ik hem vandaag bestel bij Apple zelf zou hij toekomen binnen 7-10 werkdagen, dus vermoedelijk zal Proximus wel sneller zijn.
Het vraagt veel maar nog even geduld
Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!
Vrees dat dit bij iedereen wel wat is nu.
Maar ik zie dat er iPhone’s bij Proximus weer in voorraad zijn (klein aantal van 15 en enkel de groene van de 15 Plus), dus ik denk dat ze wel leveringen krijgen. Het zal alleen in stukken zijn.
Ik zelf heb 21e op de valreep besteld en zal dan ook als een van de laatste (voor de 15 Plus roze) mijn pakketje krijgen.
Als ik hem vandaag bestel bij Apple zelf zou hij toekomen binnen 7-10 werkdagen, dus vermoedelijk zal Proximus wel sneller zijn.
Het vraagt veel maar nog even geduld
40 min geleden stond bij de Plus enkel nog de groene open, nu ook al de zwarte en blauwe.
als ik via hen deze wil bestellen geeft die aan dat deze op 29/09 in huis zal zijn.
Laat ons allen hopen dat onze toestellen er snel aankomen!
Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!
Vrees dat dit bij iedereen wel wat is nu.
Maar ik zie dat er iPhone’s bij Proximus weer in voorraad zijn (klein aantal van 15 en enkel de groene van de 15 Plus), dus ik denk dat ze wel leveringen krijgen. Het zal alleen in stukken zijn.
Ik zelf heb 21e op de valreep besteld en zal dan ook als een van de laatste (voor de 15 Plus roze) mijn pakketje krijgen.
Als ik hem vandaag bestel bij Apple zelf zou hij toekomen binnen 7-10 werkdagen, dus vermoedelijk zal Proximus wel sneller zijn.
Het vraagt veel maar nog even geduld
40 min geleden stond bij de Plus enkel nog de groene open, nu ook al de zwarte en blauwe.
als ik via hen deze wil bestellen geeft die aan dat deze op 29/09 in huis zal zijn.
Laat ons allen hopen dat onze toestellen er snel aankomen!
Dat zou echt de Max zijn! Ik zie idd dat er mouvement is op de site Voel me al wat beter door dat te zien
Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!
Vrees dat dit bij iedereen wel wat is nu.
Maar ik zie dat er iPhone’s bij Proximus weer in voorraad zijn (klein aantal van 15 en enkel de groene van de 15 Plus), dus ik denk dat ze wel leveringen krijgen. Het zal alleen in stukken zijn.
Ik zelf heb 21e op de valreep besteld en zal dan ook als een van de laatste (voor de 15 Plus roze) mijn pakketje krijgen.
Als ik hem vandaag bestel bij Apple zelf zou hij toekomen binnen 7-10 werkdagen, dus vermoedelijk zal Proximus wel sneller zijn.
Het vraagt veel maar nog even geduld
40 min geleden stond bij de Plus enkel nog de groene open, nu ook al de zwarte en blauwe.
als ik via hen deze wil bestellen geeft die aan dat deze op 29/09 in huis zal zijn.
Laat ons allen hopen dat onze toestellen er snel aankomen!
Ik heb al van meerdere mensen gelezen dat ze het op 29/09 gaan krijgen… Ikzelf zou hem in theorie dan ook moeten krijgen, maar geloof er niet echt in…
@mtrats
Hopen op het beste, ik had contact met een medewerker en hij zei dat het van de week of volgende week normaal zou geleverd worden bij alle pre-orders. Dat bij eerste levering Apple altijd minder stuurt en dat dit ook geval was bij de voorbije jaren maar in week 1 of week 2 alle pre-orders in orde waren. Ik hoop dat ik hem ook snel ontvang haha, heb nog geen mail of update gehad :(
Ik heb mijn iPhone 15 pro Max op 15 september rond 15uur gepreorderd en ze zeiden dat ik die op de dag van release zou ontvangen. Dus niets gehad, ben dan terug gegaan en daar zeiden ze dat ze die al hebben gestuurd en dat de probleem bij Bpost ligt en dat ik die zeker maandag zal ontvangen. Dinsdag krijg ik een mail: toestel is momenteel niet beschikbaar, we houden je op de hoogte. Gisteren belde Proximus mij en zeiden, Miss dat jij je toestel wel in november zal ontvangen, maar we houden je natuurlijk op de hoogte♂️
Ik heb mijn iPhone 15 pro Max op 15 september rond 15uur gepreorderd en ze zeiden dat ik die op de dag van release zou ontvangen. Dus niets gehad, ben dan terug gegaan en daar zeiden ze dat ze die al hebben gestuurd en dat de probleem bij Bpost ligt en dat ik die zeker maandag zal ontvangen. Dinsdag krijg ik een mail: toestel is momenteel niet beschikbaar, we houden je op de hoogte. Gisteren belde Proximus mij en zeiden, Miss dat jij je toestel wel in november zal ontvangen, maar we houden je natuurlijk op de hoogte♂️
Welk één heb je besteld?
Apple indicator staat voor sommige modellen al op eind november..
@Ssamii
Pas in november? Wow. Dan geven ze veel valse informatie nog ook.
@JVerhoye
Hopelijk duurt het niet zolang…
@JVerhoye
Hopelijk duurt het niet zolang…
‘k Heb zo’n vermoeden dat het overal wat chaos is.
Gisteren zag ik de Pro Max 1TB black op voorraad bij Mediamarkt (laatste stuk).
Met succes kunnen bestellen en leverdag stond op vandaag. Ik heb toch een mail gestuurd naar de klantenservice of dit klopt.
Ik kreeg antwoord: helaas toch niet meer op voorraad. Oké, order geannuleerd, terugbetaling gestart.
Direct na mijn annulatie, de Iphone komt terug op voorraad. Ik heb hem dan opnieuw besteld met afhalen in de winkel & pas daar betalen. Hij zou er vandaag moeten liggen stond er op de site.
Wat vreemd is, is dat je geen pre-order kunt plaatsen op Mediamarkt. Dus geen voorraad = geen bestelling.
Ik ben benieuwd of hij er gaat liggen, want de bestelling is succesvol afgerond.
Ze houden ons aan het lijntje tot ze weer op voorraad zijn ik heb van proximus vernomen dat 14 oktober de grootste bestelling iphones zal binnenkomen.
Ze houden ons aan het lijntje tot ze weer op voorraad zijn ik heb van proximus vernomen dat 14 oktober de grootste bestelling iphones zal binnenkomen.
Ze houden ons idd aan het lijntje. Elke Proximus medewerker die ik spreek verteld mij iets anders. Maar ondertussen loopt mijn abonnement wel.
Heb ook vandaag op de releasedatum mijn pre-order bestelling niet ontvangen. Besteld op 18/9. Zal ik deze morgen ontvangen, wordt er geleverd op zaterdag? Ik hoop echt van wel. In de winkel kunnen mensen ze al zo kopen en meekrijgen waarschijnlijk en ik ontvang mijn pre-order dan later, wat is het nut dan? Vind het eigenlijk niet kunnen maar ja..
Op de bpost-app staat het in verwerking sinds dinsdag, dus dacht dat het op tijd ging aankomen maar niet dus.
Kan iemand het even nakijken voor mij aub?
Die links heb ik dus ook al een dikke week, en staat nog steeds op: Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen.
Volgende lading iPhone 15 pro 128gb komt pas begin november binnen bij proximus.
Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :
16:07
agent :
Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.
ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!
Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :
16:07
agent :
Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.
ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!
maak jullie daar allemaal zo druk niet in, het is maar een Iphone en ja ik ben ook pissed off, zeer teleurgesteld en sorrytjes daar zijn we vet mee. Vooral dat totaal gebrek aan service en geen/late onpersoonlijke antwoorden die dan nog geneens kloppen en de tijd die elk van ons heeft verkwist aan calll/chats etc tel maar es op. En wiens fout het is hebben wij als consument geen boodschap aan.
Maar u er teveel in opboeien its not worth it. Niks heeft nut of helpt de zaak want er bougeert geen fluit en al zeker geen met een appel logo op. We zitten allemaal int zelfde schuitje. Ik reken op niks voor November.
Als zelf werkzaam zijnde in customer service , vind ik persoonlijk dat aspect ‘service’ een schande en hier mag iets tegenover staan vanuit PX’s kant proactief… i rest my case
Teleurgesteld is het word. Heb mijn iPhone 15 plus nog niet ontvangen. 1 week vertraging.
@JVerhoye
Hopelijk duurt het niet zolang…
‘k Heb zo’n vermoeden dat het overal wat chaos is.
Gisteren zag ik de Pro Max 1TB black op voorraad bij Mediamarkt (laatste stuk).
Met succes kunnen bestellen en leverdag stond op vandaag. Ik heb toch een mail gestuurd naar de klantenservice of dit klopt.
Ik kreeg antwoord: helaas toch niet meer op voorraad. Oké, order geannuleerd, terugbetaling gestart.
Direct na mijn annulatie, de Iphone komt terug op voorraad. Ik heb hem dan opnieuw besteld met afhalen in de winkel & pas daar betalen. Hij zou er vandaag moeten liggen stond er op de site.
Wat vreemd is, is dat je geen pre-order kunt plaatsen op Mediamarkt. Dus geen voorraad = geen bestelling.
Ik ben benieuwd of hij er gaat liggen, want de bestelling is succesvol afgerond.
Heb je de iPhone wel kunnen halen bij Mediamarkt, of was het toch niet op voorraad?
Volgende lading iPhone 15 pro 128gb komt pas begin november binnen bij proximus.
Hoe weet je dit?
Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :
16:07
agent :
Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.
ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!
Zit al 4 jaar bij Proximus als klant, en dit is me eerste slechte ervaring… Keek zo uit naar me gsm, maar zo te zien gaat dit nog duren.
Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :
16:07
agent :
Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.
ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!
maak jullie daar allemaal zo druk niet in, het is maar een Iphone en ja ik ben ook pissed off, zeer teleurgesteld en sorrytjes daar zijn we vet mee. Vooral dat totaal gebrek aan service en geen/late onpersoonlijke antwoorden die dan nog geneens kloppen en de tijd die elk van ons heeft verkwist aan calll/chats etc tel maar es op. En wiens fout het is hebben wij als consument geen boodschap aan.
Maar u er teveel in opboeien its not worth it. Niks heeft nut of helpt de zaak want er bougeert geen fluit en al zeker geen met een appel logo op. We zitten allemaal int zelfde schuitje. Ik reken op niks voor November.
Als zelf werkzaam zijnde in customer service , vind ik persoonlijk dat aspect ‘service’ een schande en hier mag iets tegenover staan vanuit PX’s kant proactief… i rest my case
Ik had hem dringend nodig anders kan wachten ook geen kwaad voor me, had beter het aangekocht met abonnement in een mediamarkt dag van release. Nouja, hopen op het beste zeker!
@esgsel1 Nop, lag er niet. Bij Mediamarkt is het dus ook 1 pot nat.
Na mijn 2e annulering kwam het toestel terug ‘op voorraad’ maar ze hebben hem dan toch niet.
Ik ben blijkbaar niet de enige die het heeft voorgehad volgens de reviews.
Ik bestel enkel nog bij Coolblue, zij zijn wel transparant en zorgen dat de voorraadstatus klopt.
Normaal zou ik bij hen deze week een 512 gb kunnen verkrijgen. Ze krijgen (bevestigd) een levering deze week.
@JVerhoye
Ik denk dat ze allemaal gewoon niet weten wanneer ze levering kunnen verwachten… Wel hopelijk is het bij coolblue vast, ik wacht nog 2 weken af voor ik ergens anders ga halen
Klein info voor de nog wachtende personen
Ik heb mijn Iphone pro max 15 op 16 september (pré-order) gedaan en is vandaag 06/10/2023 toegekomen via BPOSt
Klein info voor de nog wachtende personen
Ik heb mijn Iphone pro max 15 op 16 september (pré-order) gedaan en is vandaag 06/10/2023 toegekomen via BPOSt
Welke kleur en gb?