Skip to main content

Heb ook vandaag op de releasedatum mijn pre-order bestelling niet ontvangen. Besteld op 18/9. Zal ik deze morgen ontvangen, wordt er geleverd op zaterdag? Ik hoop echt van wel. In de winkel kunnen mensen ze al zo kopen en meekrijgen waarschijnlijk en ik ontvang mijn pre-order dan later, wat is het nut dan? Vind het eigenlijk niet kunnen maar ja..

Op de bpost-app staat het in verwerking sinds dinsdag, dus dacht dat het op tijd ging aankomen maar niet dus.

Kan iemand het even nakijken voor mij aub? 

 

Klein info voor de nog wachtende personen

Ik heb mijn Iphone pro max 15 op 16 september (pré-order) gedaan en is vandaag 06/10/2023 toegekomen via BPOSt 


@sivaaaaa Wachten? Da’s altijd gemakkelijk. Zeg dat eens wanneer ze u een factuur geven? Je krijgt een herinnering + direct een kost bij. Ze zijn gewoon met de mensen hun kl*ten aan het rammelen.

 

Volgens mij hebben ze 0 voorraad en zeggen ze het gewoonweg niet. Ze reageren zelfs niet meer op de vragen, zegt genoeg voor mij!

 

Reken maar op de wachttijd van Apple (2-8 weken). 
 

Ik ging donderdag 21/09 een track & trace krijgen volgens de chat, yeah right. Proximus heeft gewoon “op voorraad” gezet om zoveel mogelijk orders te krijgen en uiteindelijk geen voorraad te hebben. 
 

Laag is het dat ze NIETS communiceren en de vragen ONTWIJKEN.


@merchiem

Had je mail ontvangen van Bpost en was er verandering bij Myproximus?

Mail gekregen van BPOST 4 Okt late avond en deze morgend gekregen en geen aanpassing gezien in Myproximus tot nu juist gesloten 


Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!

Vrees dat dit bij iedereen wel wat is nu.

Maar ik zie dat er iPhone’s bij Proximus weer in voorraad zijn (klein aantal van 15 en enkel de groene van de 15 Plus), dus ik denk dat ze wel leveringen krijgen. Het zal alleen in stukken zijn.

Ik zelf heb 21e op de valreep besteld en zal dan ook als een van de laatste (voor de 15 Plus roze) mijn pakketje krijgen.

Als ik hem vandaag bestel bij Apple zelf zou hij toekomen binnen 7-10 werkdagen, dus vermoedelijk zal Proximus wel sneller zijn.

Het vraagt veel maar nog even geduld 🙃

40 min geleden stond bij de Plus enkel nog de groene open, nu ook al de zwarte en blauwe.

 

als ik via hen deze wil bestellen geeft die aan dat deze op 29/09 in huis zal zijn.

Laat ons allen hopen dat onze toestellen er snel aankomen!

 


Et voila er is helemaal Niks onderweg of in voorraad!

 

Beste klant,

 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

 

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

 

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. 

 

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.

Jepp, ook net deze mail gekregen. Eerlijk gezegd hoeft het voor mij al niet meer nu, denk dat ik dan liever gewoon mijn geld terug heb :/ 


Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :

16:07

agent :

Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.

 

ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!


 

maak jullie daar allemaal zo druk niet in, het is maar een Iphone en ja ik ben ook pissed off, zeer teleurgesteld en sorrytjes daar zijn we vet mee. Vooral dat totaal gebrek aan service en geen/late onpersoonlijke antwoorden die dan nog geneens kloppen en de tijd die elk van ons heeft verkwist aan calll/chats etc tel maar es op.  En wiens fout het is hebben wij als consument geen boodschap aan.

Maar u er teveel in opboeien its not worth it. Niks heeft nut of helpt de zaak want er bougeert geen fluit en al zeker geen met een appel logo op.  We zitten allemaal int zelfde schuitje.  Ik reken op niks voor November.

Als zelf werkzaam zijnde in customer service , vind ik persoonlijk dat aspect ‘service’ een schande en hier mag iets tegenover staan vanuit PX’s kant proactief… i rest my case 

 


Ondertussen hang ik al 2,5u aan de chat en krijg ik geen enkele reactie op mijn vraag…

Waarom  kan niemand een deftig antwoord geven op de levering van onze pre order bestelling? Nogmaals, graag spoedig een eerlijke update hierover, Het zou jullie ook heel wat tijd besparen om steeds dezelfde vragen opnieuw te moeten beantwoorden… Jammer dat je als klant zo aan het lijntje gehouden wordt… Ondertussen is alles wel reeds betaald. Alvast bedankt op voorhand voor jullie reactie!


@Shamo Gewoon 0 spontane communicatie vanuit Proximus. Dat is gewoon schandalig!

 

Mochten ze nu nog persoonlijk bellen / mailen met “Onze excuses meneer, uw toestel is momenteel niet op voorraad. Apple heeft helaas niet het aantal geleverd als gehoopt. Uw toestel wordt wel tussen .. en .. weken verwacht”. 
 

Dan had ik gewoon begrip. Maar valse beloftes en 0 communicatie en er zelf achteraan moeten maakt mij kwaad. 


Klein info voor de nog wachtende personen

Ik heb mijn Iphone pro max 15 op 16 september (pré-order) gedaan en is vandaag 06/10/2023 toegekomen via BPOSt 

Welke kleur en gb?

Natural Titanium en 256GB

welk uur heb je hem besteld? Ik heb op dezelfde dag besteld maar online werd mijn order verschoven naar 22 september plots. 

Ik heb ook op de 16de besteld om 21uur een iPhone 15 pro max natural titanium 256gb en ik heb nog altijd niks ontvangen 😑

Ik ook de 16de om 23uur de 15 pro max natural titanium 256gb. Zal nog wel effjes duren vrees ik. Alhoewel dat ik mensen ken die de 18de besteld hebben en het wel al gehad hebben :/


Tis gewoon allemaal een schande!

En mijn klachtendienst contact heb ik alvast niet meer teruggehoord na mijn reeks vragen waar wederom geen antwoord kon gegeven worden , 

 

Ik werd gisteren opeens opgebeld door iemand van proximus die een abonnement probeerde aan te smeren. Ik maakte duidelijk dat ik gewoon mijn iPhone zonder abonnement heb besteld en ook niet van plan ben om naar PX te gaan. Kreeg als antwoord ‘Oke als u geen klant wilt worden kunnen wij u ook niet verder helpen met uw bestelling’ Sorry wat??? Je betaald dan €1500 en krijgt geen service, geen duidelijke informatie. Dit kan toch echt niet. Toen de moderators nog antwoordden zeiden ze dat apple altijd te weinig levert, dat dit elk jaar zo is. Als dit elk jaar zo is kan je je daar toch op voorbereiden?? Mensen kunnen nu in de winkel een toestel kopen, maar de preorders krijgen hun toestel niet?
1 ding is zeker, ik koop NOOIT meer iets bij PX. 


Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!

Vrees dat dit bij iedereen wel wat is nu.

Maar ik zie dat er iPhone’s bij Proximus weer in voorraad zijn (klein aantal van 15 en enkel de groene van de 15 Plus), dus ik denk dat ze wel leveringen krijgen. Het zal alleen in stukken zijn.

Ik zelf heb 21e op de valreep besteld en zal dan ook als een van de laatste (voor de 15 Plus roze) mijn pakketje krijgen.

Als ik hem vandaag bestel bij Apple zelf zou hij toekomen binnen 7-10 werkdagen, dus vermoedelijk zal Proximus wel sneller zijn.

Het vraagt veel maar nog even geduld 🙃


@Shamo

Heb net gekeken, er staat bij clooblue.be voor de iphone 15 Pro Natural Titanium ‘uiterlijk 17 november’ hopelijk duurt onze niet zo lang.

Ik had al een abonnement bij Proximus, maar op deze manier gaan ze wel klanten kwijtraken. Tenminste andere winkels geven een update, laten iets weten over leveringen etc. Maar bij Proximus is het gewoon “we weten niets, pre-orders worden door andere team geregeld”  

Er wordt vlakaf gezegd we hebben 30:d dagen vanaf 22 sep om uw toestel te leveren hoorde ik van een collega die net belde..  en zelfs

90’dagen als ze t op Apple willen steken door overmacht …


Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :

16:07

agent :

Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.

 

ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!


ik ben ook gewoon thuis gebleven voor me gsm ging vandaag toekomen zogezecht had bpost het al nooit meer bestel ik op proximus

Oh nee erg maar zonder tracking heb je niets zekerheid, elke agent zegt iets anders 🫤


Klein info voor de nog wachtende personen

Ik heb mijn Iphone pro max 15 op 16 september (pré-order) gedaan en is vandaag 06/10/2023 toegekomen via BPOSt 

Welke kleur en gb?

Natural Titanium en 256GB

welk uur heb je hem besteld? Ik heb op dezelfde dag besteld maar online werd mijn order verschoven naar 22 september plots. 

Ik heb ook op de 16de besteld om 21uur een iPhone 15 pro max natural titanium 256gb en ik heb nog altijd niks ontvangen 😑

Ik ook de 16de om 23uur de 15 pro max natural titanium 256gb. Zal nog wel effjes duren vrees ik. Alhoewel dat ik mensen ken die de 18de besteld hebben en het wel al gehad hebben :/


Tis gewoon allemaal een schande!

En mijn klachtendienst contact heb ik alvast niet meer teruggehoord na mijn reeks vragen waar wederom geen antwoord kon gegeven worden , 

 


Mijn abonnement is geactiveerd vannacht , geraak op de klantendienst/chat

etc niet binnen… ik geef het op om een deftig antwoord te krijgen …

update: geduld en op mijn vraag was/is mijn toestel wel voorradig/gereserveerd geen antwoord. @Joel M  is het mogelijk maandag mijn status eens te checken, alvast bedankt! 

De mensen van de klantendienst weten waarschijnlijk zelf niets meer dan wat hun scherm weergeeft. Daarom moeten we ook geen deftig antwoord verwachten want niemand weet het en elke medewerker geeft een ander antwoord!


Mijn abonnement is geactiveerd vannacht , geraak op de klantendienst/chat

etc niet binnen… ik geef het op om een deftig antwoord te krijgen …

update: geduld en op mijn vraag was/is mijn toestel wel voorradig/gereserveerd geen antwoord. @Joel M  is het mogelijk maandag mijn status eens te checken, alvast bedankt! 


Het zelfde verhaal hier, in de Proximus winkel besteld op 18/09 om 10u smorgens. Enkel een betaalbewijs, anders vind ik niks terug van status voor mijn bestelling... Ook al 3 verschillende antwoorden gekregen. Ik vrees dat zelfs bij Proximus zelf gewoon niemand weet wanneer de toestellen zullen geleverd worden. Het heeft ook geen enkele zin om de klant aan het lijntje te houden als het reeds zeker is dat er de eerste week niks zal geleverd worden... Graag een deftige update aub!


@Martin  is het niet erg dat wij mtn afhangen van px employees tijdens weekdagen om correcte uitleg te krijgen en de shit op te lossen omdat de call

agents bij de verschilllende externe callcentra

die Px gebruikt en ik ken ze, (Yource etc) geen coherenteinfo of opleiding hiertoe hebben genoten.  @Daisy001 bel de klantendienst morgen, chzt , fb, insta … en zo ga je mss wel drie of meer verschillende verhalen horen of beloftes.

Tis Triestig gesteld


Bij mij staat mijn beatelling nog steeds op voorraad ook een leverdatum moeten kiezen wat op vandaag kwam maar geen track & trace wat voor kutboel is dit eigelijk?.. frustraties worden geoter met de dag!

Vrees dat dit bij iedereen wel wat is nu.

Maar ik zie dat er iPhone’s bij Proximus weer in voorraad zijn (klein aantal van 15 en enkel de groene van de 15 Plus), dus ik denk dat ze wel leveringen krijgen. Het zal alleen in stukken zijn.

Ik zelf heb 21e op de valreep besteld en zal dan ook als een van de laatste (voor de 15 Plus roze) mijn pakketje krijgen.

Als ik hem vandaag bestel bij Apple zelf zou hij toekomen binnen 7-10 werkdagen, dus vermoedelijk zal Proximus wel sneller zijn.

Het vraagt veel maar nog even geduld 🙃

40 min geleden stond bij de Plus enkel nog de groene open, nu ook al de zwarte en blauwe.

 

als ik via hen deze wil bestellen geeft die aan dat deze op 29/09 in huis zal zijn.

Laat ons allen hopen dat onze toestellen er snel aankomen!

 

Dat zou echt de Max zijn! Ik zie idd dat er mouvement is op de site Voel me al wat beter door dat te zien 


@esgsel1 Nop, lag er niet. Bij Mediamarkt is het dus ook 1 pot nat.

 

Na mijn 2e annulering kwam het toestel terug ‘op voorraad’ maar ze hebben hem dan toch niet.

 

Ik ben blijkbaar niet de enige die het heeft voorgehad volgens de reviews. 
 

Ik bestel enkel nog bij Coolblue, zij zijn wel transparant en zorgen dat de voorraadstatus klopt. 
 

Normaal zou ik bij hen deze week een 512 gb kunnen verkrijgen. Ze krijgen (bevestigd) een levering deze week. 


Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :

16:07

agent :

Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.

 

ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!


 

maak jullie daar allemaal zo druk niet in, het is maar een Iphone en ja ik ben ook pissed off, zeer teleurgesteld en sorrytjes daar zijn we vet mee. Vooral dat totaal gebrek aan service en geen/late onpersoonlijke antwoorden die dan nog geneens kloppen en de tijd die elk van ons heeft verkwist aan calll/chats etc tel maar es op.  En wiens fout het is hebben wij als consument geen boodschap aan.

Maar u er teveel in opboeien its not worth it. Niks heeft nut of helpt de zaak want er bougeert geen fluit en al zeker geen met een appel logo op.  We zitten allemaal int zelfde schuitje.  Ik reken op niks voor November.

Als zelf werkzaam zijnde in customer service , vind ik persoonlijk dat aspect ‘service’ een schande en hier mag iets tegenover staan vanuit PX’s kant proactief… i rest my case 

 

Ik had hem dringend nodig anders kan wachten ook geen kwaad voor me, had beter het aangekocht met abonnement in een mediamarkt dag van release. Nouja, hopen op het beste zeker!


Ik kreeg dit als antwoord na eem zeer boos bericht aan proximus klantenservice :

16:07

agent :

Alles staat goed. De achterliggende dienst heeft het ook nogmaals nagekeken aangezien mijn collega een ticket had opgemaakt. Het is nu enkel wachten op levering. Alle iphone's 15 zijn wij begonnen met leveren vanaf 22/9 afhankelijk van voorraad. Dat betekend dat het afhankelijk is van hoeveel apple ons levert en hoeveel klanten voor u al hebben besteld. Wij zijn op dit moment aan het wachten op apple voor de volgende levering. Zodra wij deze weer ontvangen zult u de gsm ook ontvangen. Helaas hebben wij geen inzicht in tijdsbestek hiervan.

 

ik heb er nog duidelijk bij gezegt dat ze veel klanten zullen verliezen op deze manier ze konden zelf niet zeggen wanneer een nieuwe lading binnenkomt dus iedereen die heeft besteld en niks kreeg tot nu toe goodluck we zullen mogen wachten tot november. Ik zei duidelijk ook dat ze in het vervolg hun pre order moeten sluiten want zo is het makkelijk de centen uit u zakken jagen om daarna u gezellig 2 maanden laten te wqchten op je gsm. Maar oweee als je 2 maanden niet betaald dan moet het zeeeeer rap gebeuren. Ik walg ervan van die gasten. Had zin om heel die boel uit te schijten!!

Zit al 4 jaar bij Proximus als klant, en dit is me eerste slechte ervaring… Keek zo uit naar me gsm, maar zo te zien gaat dit nog duren. 


Volgende lading iPhone 15 pro 128gb komt pas begin november binnen bij proximus. 

Hoe weet je dit?


@JVerhoye

Hopelijk duurt het niet zolang…

‘k Heb zo’n vermoeden dat het overal wat chaos is. 
 

Gisteren zag ik de Pro Max 1TB black op voorraad bij Mediamarkt (laatste stuk). 
 

Met succes kunnen bestellen en leverdag stond op vandaag. Ik heb toch een mail gestuurd naar de klantenservice of dit klopt.

 

Ik kreeg antwoord: helaas toch niet meer op voorraad. Oké, order geannuleerd, terugbetaling gestart.

 

Direct na mijn annulatie, de Iphone komt terug op voorraad. Ik heb hem dan opnieuw besteld met afhalen in de winkel & pas daar betalen. Hij zou er vandaag moeten liggen stond er op de site.

 

Wat vreemd is, is dat je geen pre-order kunt plaatsen op Mediamarkt. Dus geen voorraad = geen bestelling.

 

Ik ben benieuwd of hij er gaat liggen, want de bestelling is succesvol afgerond.

 

Heb je de iPhone wel kunnen halen bij Mediamarkt, of was het toch niet op voorraad?


Teleurgesteld is het word. Heb mijn iPhone 15 plus nog niet ontvangen. 1 week vertraging.  


Reageer