Beantwoord

pre order iphone 15 pro

  • 22 September 2023
  • 524 reacties
  • 8401 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

icon

Beste antwoord door Joel M 22 September 2023, 14:11

Bekijk origineel

524 reacties

Reputatie 4
Badge

@WanPan

Ik had de iPhone 15 Pro Natural Titanium in 128 GB besteld, ik denk was de 21ste dat ik heb besteld. Ik twijfelde te lang 😂

Die op het franstalige forum had de pro nat 128 gb 17/09’besteld dus mss nog n weekske wachten 

Je geeft me hoop, thank you đŸ„čđŸ«¶đŸ»

Reputatie 4
Badge

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Ik heb ook een mailtje gekregen van Bpost eindelijk 😄. Ik had besteld op 19 september. iPhone 15 pro blauw. Ik hoop dat de rest hun gsm ook snel gaan krijgen nu. Ik duim alvast 

Blij om te horen dat je hem krijgt!!

Reputatie 3
Badge

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Ik heb ook een mailtje gekregen van Bpost eindelijk 😄. Ik had besteld op 19 september. iPhone 15 pro blauw. Ik hoop dat de rest hun gsm ook snel gaan krijgen nu. Ik duim alvast 

Er is hoop 😍

ik heb de mijne besteld op 20 september, ook de 15 pro de blauwe 

Reputatie 3
Badge

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Ik heb ook een mailtje gekregen van Bpost eindelijk 😄. Ik had besteld op 19 september. iPhone 15 pro blauw. Ik hoop dat de rest hun gsm ook snel gaan krijgen nu. Ik duim alvast 

Er is hoop 😍

ik heb de mijne besteld op 20 september, ook de 15 pro de blauwe 

Hoelaat kregen jullie ongeveer het mailtje? 

Reputatie 3

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Ik heb ook een mailtje gekregen van Bpost eindelijk 😄. Ik had besteld op 19 september. iPhone 15 pro blauw. Ik hoop dat de rest hun gsm ook snel gaan krijgen nu. Ik duim alvast 

Er is hoop 😍

ik heb de mijne besteld op 20 september, ook de 15 pro de blauwe 

Hoelaat kregen jullie ongeveer het mailtje? 

Om 21u30 

Reputatie 3
Badge

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Ik heb ook een mailtje gekregen van Bpost eindelijk 😄. Ik had besteld op 19 september. iPhone 15 pro blauw. Ik hoop dat de rest hun gsm ook snel gaan krijgen nu. Ik duim alvast 

Er is hoop 😍

ik heb de mijne besteld op 20 september, ook de 15 pro de blauwe 

Hoelaat kregen jullie ongeveer het mailtje? 

Om 21u30 

Top. Ook de blauwe pro van 128gb? Ben benieuwd hoelang ik (wij) nog mogen wachten. Maar er is hoop als ik het zo lees 😍

Reputatie 5
Badge +1

@WanPan

Ik had de iPhone 15 Pro Natural Titanium in 128 GB besteld, ik denk was de 21ste dat ik heb besteld. Ik twijfelde te lang 😂

Die op het franstalige forum had de pro nat 128 gb 17/09’besteld dus mss nog n weekske wachten 

Je geeft me hoop, thank you đŸ„čđŸ«¶đŸ»

@esgsel1 I work in customer service, en daar hebben wij nog ni veel van gekregen hier he brrrrr sososo scandalous


Reputatie 1

Bij mij komt hij waarschijnlijk ook morgen!! Ik bestelde de iPhone 15 pro in het wit op 20 september. Ik hoop dat ze nu snel zullen leveren en dat iedereen snel zijn toestel krijgt 

 

Reputatie 5
Badge +1

Bij mij komt hij waarschijnlijk ook morgen!! Ik bestelde de iPhone 15 pro in het wit op 20 september. Ik hoop dat ze nu snel zullen leveren en dat iedereen snel zijn toestel krijgt 

 

Congratularions, tduurt langer dan n bevalling đŸ€Ł enjoy!

Reputatie 3

@WanPan

Ik had de iPhone 15 Pro Natural Titanium in 128 GB besteld, ik denk was de 21ste dat ik heb besteld. Ik twijfelde te lang 😂

Die op het franstalige forum had de pro nat 128 gb 17/09’besteld dus mss nog n weekske wachten 

Je geeft me hoop, thank you đŸ„čđŸ«¶đŸ»

ik ng niks pff

Reputatie 3

ik denk vanaf je gsm opde shop zie dje beetj hoop mag hebben tot nu toe is bij een paar toegekomen als et opd shop verscheen

Reputatie 5
Badge +1

Ik krijg deze push melding net , woeptiedooooo

 

Reputatie 2

Yup ik ook mail met rekening. €20 + €5 van eind september dat ik zelf nog niks gebruikte. 

Reputatie 5
Badge +1

Yup ik ook mail met rekening. €20 + €5 van eind september dat ik zelf nog niks gebruikte. 

Client trapping đŸ€Ź

Reputatie 3

Yup ik ook mail met rekening. €20 + €5 van eind september dat ik zelf nog niks gebruikte. 

Client trapping đŸ€Ź

in 53 euro totaal

Reputatie 4
Badge

Bij mij komt hij waarschijnlijk ook morgen!! Ik bestelde de iPhone 15 pro in het wit op 20 september. Ik hoop dat ze nu snel zullen leveren en dat iedereen snel zijn toestel krijgt 

 

đŸ„č Ik hoop dit ook snel te ontvangen
 Geniet ervan!!

Reputatie 2

@WanPan

Ik had de iPhone 15 Pro Natural Titanium in 128 GB besteld, ik denk was de 21ste dat ik heb besteld. Ik twijfelde te lang 😂

Ik ook op 18/09 denk dat ons beide levering niet ver van elkaar zal liggen. 

Reputatie 4
Badge

@WanPan

Ik had de iPhone 15 Pro Natural Titanium in 128 GB besteld, ik denk was de 21ste dat ik heb besteld. Ik twijfelde te lang 😂

Ik ook op 18/09 denk dat ons beide levering niet ver van elkaar zal liggen. 

Had je dezelfde besteld? Ik zag mensen op franse forum van 17/09 en 19/09 dat ze deze model vandaag normaal gezien zouden ontvangen. 

Bij mij komt hij waarschijnlijk ook morgen!! Ik bestelde de iPhone 15 pro in het wit op 20 september. Ik hoop dat ze nu snel zullen leveren en dat iedereen snel zijn toestel krijgt 

 

Woehoe!!!!đŸ„ł

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Roze iPhone 15 128gb. En besteld 21/09 

Oh spannend!! Ik heb de iphone 15 PLUS 128 gb & besteld op 21/09. 
heb wel niemand meer gezien hier die een plus roze had besteld 😄

Reputatie 3

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Roze iPhone 15 128gb. En besteld 21/09 

Oh spannend!! Ik heb de iphone 15 PLUS 128 gb & besteld op 21/09. 
heb wel niemand meer gezien hier die een plus roze had besteld 😄

Hopelijk krijg je hem ook snel 

Ik ging hem vandaag ook geleverd krijgen. Komt de postbode hier aan met een lege doos. 🙄 dus ergens tussen het buitengaan bij proximus en het afleveren bij mij is de gsm eruit gehaald 🙄 na zo lang wachten weer een teleurstelling.

Reputatie 4
Badge

Ik ging hem vandaag ook geleverd krijgen. Komt de postbode hier aan met een lege doos. 🙄 dus ergens tussen het buitengaan bij proximus en het afleveren bij mij is de gsm eruit gehaald 🙄 na zo lang wachten weer een teleurstelling.

Wat, hoe erg is dit. Hoe gaan ze dit oplossen? Heb je Proximus al gecontacteerd, en hebben ze een alternatief gevonden voor je situatie? Misschien best ook Bpost contacteren, zij kunnen je misschien ook ermee helpen. 

Ik zeg je wel eerlijk, toen ik bij bpost had gewerkt waren er wel wat studenten die zulke dingen durfden te doen. Of ze smeten ermee kapot
 

Reputatie 7
Badge +3

@Nancy1974   Dit is inderdaad vervelend. Ik zie dat er ondertussen 2 dossiers zijn aangemaakt voor je probleem. Communicatie ga je via hun krijgen. Is het mogelijk dit formulier alvast in te vullen en ons terug te laten , we zetten dit in je lopend dossier.

Hebben contact gehad. Maar als antwoord van proximus krijg ik ‘dit kan enkele dagen duren’ ook geen idee wat de oplossing zou zijn
 als compensatie konden we een makket van netflix en sport krijgen voor maar 40€. Alsof ik daar iets mee ben als ik er alsnog voor moet betalen.. maarja. Nu zijn alle vooraad weer uitgedeeld dus beland ik weer achteraan? Gelukkige had de postbode het gevoeld dat de doos leeg was en heeft hij ze ook terug mee om het te melden. Maar alsnog zit ik hier nu hoogzwanger zonder telefoon :( 

Reageer