Skip to main content

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

Op het franstalige forum es gezien alles idem hoor,  same stories 🤬

Wie weet is het pas morgenochtend dat er een track en trace komt..

Bpost stuurt altijd in avond of heel soms in sommige gevallen rond 6-8u in ochtend. Maar aangezien iedereen die hem ging ontvangen tot nu toe in avond hun mail heb gehad, kan ik niet zo positief blijven haha

pessismist seg, speelt wat op uwe iphone 11 🤣🤣

Was tot vandaaag positief maar was voor niets 😂 Hoop wel dat er een paar zijn die het toch ontvangen maar weet al nu dat mijne zeker nog een week of 2 kan duren. Heb zelf ook in hun sorteercentrum gewerkt, tussen 22u en 6u werd er niet zoveel gesorteerd. Allersinds niet in Gent

ik heb er hellemaal gehad me die iphone pff

Ja ik ben het ook echt beu ze. 

Ben het ook beu, maar ik verwacht de komende weken niets en er is niets wat er aan te doen valt

Wie weet is het pas morgenochtend dat er een track en trace komt..

Bpost stuurt altijd in avond of heel soms in sommige gevallen rond 6-8u in ochtend. Maar aangezien iedereen die hem ging ontvangen tot nu toe in avond hun mail heb gehad, kan ik niet zo positief blijven haha

pessismist seg, speelt wat op uwe iphone 11 🤣🤣

Was tot vandaaag positief maar was voor niets 😂 Hoop wel dat er een paar zijn die het toch ontvangen maar weet al nu dat mijne zeker nog een week of 2 kan duren. Heb zelf ook in hun sorteercentrum gewerkt, tussen 22u en 6u werd er niet zoveel gesorteerd. Allersinds niet in Gent

ik heb er hellemaal gehad me die iphone pff

Ja ik ben het ook echt beu ze. 

Ben het ook beu, maar ik verwacht de komende weken niets en er is niets wat er aan te doen valt

We kunnen idd niet veel meer doen dan wachten omdat Proximus dat enkel toelaat. Maar het geeft me wel de neiging te annuleren omdat Proximus serieus met onze kl*ten aan het rammelen zijn.

Pre-orders zijn nog niet in orde, maar je kan wel gewoon bestellen. Wat een grap!

Pre-orders zijn nog niet in orde, maar je kan wel gewoon bestellen. Wat een grap!

echt erg dit 

Van de pro is niet elk kleur in voorraad, jammer genoeg 😔

Maar als je opent is niet elke gsm in elke gb beschikbaar. Dus is bedrieglijk zo op zicht…

Maar als je opent is niet elke gsm in elke gb beschikbaar. Dus is bedrieglijk zo op zicht…

ja de plus hoge gb geen 1 

@Elise1999 

Ja dat wel, maar ze hebben wel voorraad dus ontvangen denk ik?

@sivaaaaa 

Meeste dat ik zie waren de 1TB en de 128/256 GB maar inderdaad 512 GB heb ik ook nog niet gezien..

@Elise1999

Ja dat wel, maar ze hebben wel voorraad dus ontvangen denk ik?

@sivaaaaa

Meeste dat ik zie waren de 1TB en de 128/256 GB maar inderdaad 512 GB heb ik ook nog niet gezien..

Ja daar ben ik zeker van dat ze dat hebben ontvangen!

Verschrikkelijk dat je ze ziet binnenkomen, beetje hoop hebt maar toch niks ziet voorbij komen 😩

@Elise1999 

Dat dus, ze zeggen wel als het in voorraad is dat ze eerst pre-orders gaan in orde brengen dus… Al bestellen ze is het voor ‘pre-orders’

@Elise1999

Dat dus, ze zeggen wel als het in voorraad is dat ze eerst pre-orders gaan in orde brengen dus… Al bestellen ze is het voor ‘pre-orders’

denk je ? inde winkel krijgen ze het al rapper of had hier iemand tegen gekomen die had besteld binnen 2 dagen had die het al 

Wat ik heb gehoord is dat als ze levering krijgen dat voor de pre-orders/webshop & de winkel apart is.

Dus bv: er zijn 2 roze plus 128gb. 1 daarvan zal naar pre-orders gaan, 1 naar de winkel. (Das nu heel klein maar zo zou het normaal verlopen).

Dat is de uitleg waarom mensen in de winkel vaak sneller een gsm heeft dan wij… 

Voor de toekomst: doe nooit meer mee aan pre-orders want je bent de dupe 

@Elise1999

denk je ? inde winkel krijgen ze het al rapper of had hier iemand tegen gekomen die had besteld binnen 2 dagen had die het al 

Ja, ik zei niet dat het klopt :( 

Wat ik heb gehoord is dat als ze levering krijgen dat voor de pre-orders/webshop & de winkel apart is.

Dus bv: er zijn 2 roze plus 128gb. 1 daarvan zal naar pre-orders gaan, 1 naar de winkel. (Das nu heel klein maar zo zou het normaal verlopen).

Ze gaan me gewoon als klant kwijtraken als dit nog lang ga duren. 

Ze gaan me gewoon als klant kwijtraken als dit nog lang ga duren. 

Begrijpelijk… ik vind het echt verschrikkelijk dat dit zo lang moet duren!

@Elise1999 

Te lang, weinig communicatie. Alles is zowat… Nja

Hoog tijd voor verdere stappen te ondernemen 

heeft iemand al mail van bpost gekregen?

Nee spijtig genoeg niet!

Hier ook niet.

Neen

Née, maar zij dan ook geen betaalde factuur 😤

Neen

Ja, mijn pakje lekte en is geretoured , te lang onderweg twas al apple-moes 🤣

Op het franstalige forum es gezien alles idem hoor,  same stories 🤬

Ja, same stories op het Franstalige forum. We huilen allemaal 🤣

Reageer