Skip to main content
Beantwoord

pre order iphone 15 pro


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

524 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023
Nancy1974 schreef:

Hebben contact gehad. Maar als antwoord van proximus krijg ik ‘dit kan enkele dagen duren’ ook geen idee wat de oplossing zou zijn… als compensatie konden we een makket van netflix en sport krijgen voor maar 40€. Alsof ik daar iets mee ben als ik er alsnog voor moet betalen.. maarja. Nu zijn alle vooraad weer uitgedeeld dus beland ik weer achteraan? Gelukkige had de postbode het gevoeld dat de doos leeg was en heeft hij ze ook terug mee om het te melden. Maar alsnog zit ik hier nu hoogzwanger zonder telefoon :( 

Contacteer ook best Bpost in verband met deze situatie, misschien kunnen ze achterhalen waar het misging. Is wel jammer dat dit het geval is… 


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 12 oktober 2023

Iemand de iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium al toegestuurd gekregen? 


Martin
  • 33147 reacties
  • 12 oktober 2023

Zo’n zaken vallen de laatste tijd heel spijtig genoeg blijkbaar wel meer voor, gehoord nog niet zolang geleden op het nieuws!!!


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 12 oktober 2023
Luc.M schreef:

@Nancy1974   Dit is inderdaad vervelend. Ik zie dat er ondertussen 2 dossiers zijn aangemaakt voor je probleem. Communicatie ga je via hun krijgen. Is het mogelijk dit formulier alvast in te vullen en ons terug te laten , we zetten dit in je lopend dossier.

Naar waar moet ik deze terugsturen?


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023
Natasha n schreef:

Iemand de iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium al toegestuurd gekregen? 

Neen, maar bij de franse forum wel…


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023
Martin schreef:

Zo’n zaken vallen de laatste tijd heel spijtig genoeg blijkbaar wel meer voor, gehoord nog niet zolang geleden op het nieuws!!!

Hopelijk is dit niet het geval bij ons, en kunnen ze het snel oplossen voor @Nancy1974 


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 12 oktober 2023

Zopas eens gebeld naar de klantendienst, info gevraagd ivm mn bestelling van de iPhone 15 pro blauw, en blijkbaar zou die al bij boost zijn zag die jongen op z’n scherm staan. Ben eens benieuwd of het waar is. Want dan zou ik normaal gezien toch elke dag nu een berichtje kunnen krijgen van boost eh


  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 12 oktober 2023
Nancy1974 schreef:

Ik ging hem vandaag ook geleverd krijgen. Komt de postbode hier aan met een lege doos. 🙄 dus ergens tussen het buitengaan bij proximus en het afleveren bij mij is de gsm eruit gehaald 🙄 na zo lang wachten weer een teleurstelling.

Oh nee dat is echt super erg 😞😞


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 12 oktober 2023
Natasha n schreef:

Iemand de iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium al toegestuurd gekregen? 

Ik heb de mijn vandaag gekregen.


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 12 oktober 2023

15 pro 128gb natural vandaag gekregen en op 16sept gepre-ordered


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023

@Nielsfrsn Dit geeft me ergens hoop 😅


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023

Ik las dat ze dus een nieuwe levering hebben ontvangen en vandaag en morgen wat ze in voorraad hebben opsturen. Dus wie weet zit iemand zijn/haar bestelling er ook tussen voor morgen, dus mails in de gaten houden!🥹


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023

Net gevraagd voor me bestelling en kan nog even duren zo te zien… 😢 Hoopte meer op goed nieuws 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 12 oktober 2023
esgsel1 schreef:

Net gevraagd voor me bestelling en kan nog even duren zo te zien… 😢 Hoopte meer op goed nieuws 

Waarom doe je het jezelf nog aan het na te vragen , they know peanuts 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023
Shamo schreef:
esgsel1 schreef:

Net gevraagd voor me bestelling en kan nog even duren zo te zien… 😢 Hoopte meer op goed nieuws 

Waarom doe je het jezelf nog aan het na te vragen , they know peanuts 

Aangezien ze levering hebben gehad, had ik wat hoop haha en heb het dringend nodig. Was als cadeau bedoeld maar wil ook geen 2 maanden wachten…


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 12 oktober 2023

Aangezien de mijne ‘gestolen’ is bij bpost. Zegt proximus leuk. Ja als wij hem niet meer terug vinden dan verbreken we het contract. En krijgt u u geld terug. Heb ik daarom 3 weken gewacht… 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023

@Nancy1974 

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 12 oktober 2023
Nancy1974 schreef:

Aangezien de mijne ‘gestolen’ is bij bpost. Zegt proximus leuk. Ja als wij hem niet meer terug vinden dan verbreken we het contract. En krijgt u u geld terug. Heb ik daarom 3 weken gewacht… 

Man man erg, en vrees dat je zeker niet de enige gaat zijn met gepikt toestel… echt erg voor je 


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 12 oktober 2023
esgsel1 schreef:

@Nancy1974

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!

Volgens bpost kan enkel de afzender een klacht indienen. Wat volgens hen ook gebeurd is. Verder zegt proximus enkel dat we moeten wachten en ze het gaan onderzoeken. En als ze hem nog vinden hij opnieuw wordt opgestuurd. Anders het contract wordt verbroken en ik mijn voorschot terug krijg. Maar als ik dan een nieuwe wil bestellen deze niet meer onder de pre-order korting valt. Aan de telefoon zei ze ja ga dan naar de shop en koop hem daar opnieuw dan annuleren we deze. Maar ook daar is geen vooraad dus kom ik alsnog weer helemaal achteraan de lijst. Ik vroeg dan om eender welke andere kleur. Maar dit kon niet aangezien ze eerst alles gingen ‘onderzoeken’ . Gaan straks naar de politie is horen wat de opties zijn. Ook de ombudsdienst is ermee bezig. Jammer genoeg weer veel tijdverspilling…


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023

@Nancy1974 

Wat zou er volgens Bpost gebeurd zijn? En waarom dient Proximus geen klacht in?

Ze gaan het niet vinden als ze nog een paar dagen gaan wachten he, wat voor een dom idee is dat. & Is niet jouw fout, en ze kunnen wel betere optie aanbieden dan “ga naar de winkel en koop het daar” pre-order gewoon voor niets gelijk. Hopelijk kan de politie er beter mee helpen!


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023
Shamo schreef:
Nancy1974 schreef:

Aangezien de mijne ‘gestolen’ is bij bpost. Zegt proximus leuk. Ja als wij hem niet meer terug vinden dan verbreken we het contract. En krijgt u u geld terug. Heb ik daarom 3 weken gewacht… 

Man man erg, en vrees dat je zeker niet de enige gaat zijn met gepikt toestel… echt erg voor je 

En daarom haat ik Bpost, ik hoop dat ze tenminste het terugvinden en niet meer voorkomt. Kijk je zolang ernaar uit om te ontvangen en dan gebeurt dit…


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 12 oktober 2023
esgsel1 schreef:
Shamo schreef:
Nancy1974 schreef:

Aangezien de mijne ‘gestolen’ is bij bpost. Zegt proximus leuk. Ja als wij hem niet meer terug vinden dan verbreken we het contract. En krijgt u u geld terug. Heb ik daarom 3 weken gewacht… 

Man man erg, en vrees dat je zeker niet de enige gaat zijn met gepikt toestel… echt erg voor je 

En daarom haat ik Bpost, ik hoop dat ze tenminste het terugvinden en niet meer voorkomt. Kijk je zolang ernaar uit om te ontvangen en dan gebeurt dit…

Ik herinner me indertijd mijn 1 ste iphone via PX jaren geleden was met zo een koerier geen bpost en op afspraak met tijdstip (ma is duur natuurlijk)


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 12 oktober 2023
Shamo schreef:
esgsel1 schreef:
Shamo schreef:
Nancy1974 schreef:

Aangezien de mijne ‘gestolen’ is bij bpost. Zegt proximus leuk. Ja als wij hem niet meer terug vinden dan verbreken we het contract. En krijgt u u geld terug. Heb ik daarom 3 weken gewacht… 

Man man erg, en vrees dat je zeker niet de enige gaat zijn met gepikt toestel… echt erg voor je 

En daarom haat ik Bpost, ik hoop dat ze tenminste het terugvinden en niet meer voorkomt. Kijk je zolang ernaar uit om te ontvangen en dan gebeurt dit…

Ik herinner me indertijd mijn 1 ste iphone via PX jaren geleden was met zo een koerier geen bpost en op afspraak met tijdstip (ma is duur natuurlijk)

Liever dat ik meer betaal, dan deze situatie


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 12 oktober 2023
esgsel1 schreef:
Shamo schreef:
esgsel1 schreef:
Shamo schreef:
Nancy1974 schreef:

Aangezien de mijne ‘gestolen’ is bij bpost. Zegt proximus leuk. Ja als wij hem niet meer terug vinden dan verbreken we het contract. En krijgt u u geld terug. Heb ik daarom 3 weken gewacht… 

Man man erg, en vrees dat je zeker niet de enige gaat zijn met gepikt toestel… echt erg voor je 

En daarom haat ik Bpost, ik hoop dat ze tenminste het terugvinden en niet meer voorkomt. Kijk je zolang ernaar uit om te ontvangen en dan gebeurt dit…

Ik herinner me indertijd mijn 1 ste iphone via PX jaren geleden was met zo een koerier geen bpost en op afspraak met tijdstip (ma is duur natuurlijk)

Liever dat ik meer betaal, dan deze situatie

Voor px was dat duur he en je moezt persoonlijk er zijn met id card waar ze kopie van namen. Nu 2 j geleden stak de vorige iphone v men partner id brievenbus gewoon no signen noppes 


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 12 oktober 2023
esgsel1 schreef:

@Nancy1974

Wat zou er volgens Bpost gebeurd zijn? En waarom dient Proximus geen klacht in?

Ze gaan het niet vinden als ze nog een paar dagen gaan wachten he, wat voor een dom idee is dat. & Is niet jouw fout, en ze kunnen wel betere optie aanbieden dan “ga naar de winkel en koop het daar” pre-order gewoon voor niets gelijk. Hopelijk kan de politie er beter mee helpen!

Ja proximus heeft klacht ingediend bij bpost. Verder gaan ze het ‘onderzoeken’ maar no way dat ze die iphone nog terug vinden… dus zeiden ze ja dan annuleren we het contract. Is mooi meegenomen voor hun nu onze abbonementen daar lopen. Ik hoop er straks een beetje wijzer van te worden maar vrees dat het weer wachten gaat zijn. Want een nieuwe halen in de winkel kan ook niet op het abbonement omdat deze er nog aan gekoppeld zit