Beantwoord

pre order iphone 15 pro

  • 22 September 2023
  • 524 reacties
  • 8401 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

icon

Beste antwoord door Joel M 22 September 2023, 14:11

Bekijk origineel

524 reacties

Reputatie 3

Op het franstalige forum es gezien alles idem hoor,  same stories 🤬

Ja, same stories op het Franstalige forum. We huilen allemaal 🤣

tis gewoon overal zelfde

Reputatie 5
Badge +1

Op het franstalige forum es gezien alles idem hoor,  same stories 🤬

Ja, same stories op het Franstalige forum. We huilen allemaal 🤣

tis gewoon overal zelfde

Ah en kzie net ook de eerste faktuur seh

Ik heb eens een andere vraag:

Sinds de pre-order heb ik al wekelijks mijn IBAN moeten opgeven ivm domiciliëring abonnement. (Ik heb enkel DataPhone, gezien ik mijn huidig gsm abonnement behoud).

 

Heeft iemand dit ook gehad dat je dat wekelijks moet ingeven?

Ik heb eens een andere vraag:

Sinds de pre-order heb ik al wekelijks mijn IBAN moeten opgeven ivm domiciliëring abonnement. (Ik heb enkel DataPhone, gezien ik mijn huidig gsm abonnement behoud).

 

Heeft iemand dit ook gehad dat je dat wekelijks moet ingeven?

En hij wordt elke week goedgekeurd maar na 7 dagen vraagt die da telkens opnieuw… 

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb eens een andere vraag:

Sinds de pre-order heb ik al wekelijks mijn IBAN moeten opgeven ivm domiciliëring abonnement. (Ik heb enkel DataPhone, gezien ik mijn huidig gsm abonnement behoud).

 

Heeft iemand dit ook gehad dat je dat wekelijks moet ingeven?

En hij wordt elke week goedgekeurd maar na 7 dagen vraagt die da telkens opnieuw… 

Yup paar keer moeten doen en pas Na da vorige keer zie ik dat in de link’betalingsopdracht blabla! Weer een vd logische zaken daar 🙄

Ik heb eens een andere vraag:

Sinds de pre-order heb ik al wekelijks mijn IBAN moeten opgeven ivm domiciliëring abonnement. (Ik heb enkel DataPhone, gezien ik mijn huidig gsm abonnement behoud).

 

Heeft iemand dit ook gehad dat je dat wekelijks moet ingeven?

En hij wordt elke week goedgekeurd maar na 7 dagen vraagt die da telkens opnieuw… 

Yup paar keer moeten doen en pas Na da vorige keer zie ik dat in de link’betalingsopdracht blabla! Weer een vd logische zaken daar 🙄

Oké stelt me gerust.

Ik heb elke stap telkens kunnen zien, alleen inhoud pakket: daar is de tekst weg… al een goei week. Maarja hun systeem is wat oud dusjs

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb eens een andere vraag:

Sinds de pre-order heb ik al wekelijks mijn IBAN moeten opgeven ivm domiciliëring abonnement. (Ik heb enkel DataPhone, gezien ik mijn huidig gsm abonnement behoud).

 

Heeft iemand dit ook gehad dat je dat wekelijks moet ingeven?

En hij wordt elke week goedgekeurd maar na 7 dagen vraagt die da telkens opnieuw… 

Yup paar keer moeten doen en pas Na da vorige keer zie ik dat in de link’betalingsopdracht blabla! Weer een vd logische zaken daar 🙄

Oké stelt me gerust.

Ik heb elke stap telkens kunnen zien, alleen inhoud pakket: daar is de tekst weg… al een goei week. Maarja hun systeem is wat oud dusjs


oud? Da’s nog van den RTT 🤣

Reputatie 3

Eindelijk!!!

Reputatie 5
Badge +1

Eindelijk!!!

🥳🥳🥳🥳

Reputatie 5
Badge +1

Iphone pro nat tit 128 gb is ook net onderweg naar een besteller van 17:09

Reputatie 4
Badge

Eindelijk!!!

Dat is goed nieuws voor je!😄

Reputatie 4
Badge

Iphone pro max nat tit 256 gb is ook net onderweg naar een bestelling van 17:09. De belofte dat mijn originele besteldatum 15:09 van voor het IT issue zou behouden blijven is

dus weer dikke ‘nope..

Heb je hun gecontacteerd ipv. dit? Is allersinds niet jouw fout maar hun lol

Reputatie 2

Ik ga morgen hun contacteren want ik heb 16/09 besteld. Wat is dan het nut van pre-orderen.. Als ze me niet helpen annuleer ik morgen alles. 

Reputatie 5
Badge +1

Iphone pro max nat tit 256 gb is ook net onderweg naar een bestelling van 17:09. De belofte dat mijn originele besteldatum 15:09 van voor het IT issue zou behouden blijven is

dus weer dikke ‘nope..

Heb je hun gecontacteerd ipv. dit? Is allersinds niet jouw fout maar hun lol


what else ? Hahaha. Lijkt wel dat smaandags leveringen zijn dinsdags komen ze op de site, en woe nr de preorders wat er overblijft. Oh well , kga toch maar al kerstballen kopen.🤣

Reputatie 4
Badge

Ik ga morgen hun contacteren want ik heb 16/09 besteld. Wat is dan het nut van pre-orderen.. Als ze me niet helpen annuleer ik morgen alles. 

Ik was nog een van de laatsten dus snap het wel… Maar alsnog, ik wil ook geen 2 maanden wachten lol. & Succes, ik kreeg tot nu toe hun standaardantwoord “Als het online komt, eerst regelen we de pre-orders” vandaag maar zo te zien is dat ook niet 100% waar.

Reputatie 3

Iphone pro nat tit 128 gb is ook net onderweg naar een besteller van 17:09

Ik heb de roze iphone 15 128gb besteld op 21/09 

Reputatie 5
Badge +1

Ik ga morgen hun contacteren want ik heb 16/09 besteld. Wat is dan het nut van pre-orderen.. Als ze me niet helpen annuleer ik morgen alles. 

@Masterchiefs444  tbleek een gewone pro geen max te zijn, ik spot op de FR pagina mee. Dus geen pro max so far, im watching like a hawk! 

Reputatie 4
Badge

Iphone pro max nat tit 256 gb is ook net onderweg naar een bestelling van 17:09. De belofte dat mijn originele besteldatum 15:09 van voor het IT issue zou behouden blijven is

dus weer dikke ‘nope..

Heb je hun gecontacteerd ipv. dit? Is allersinds niet jouw fout maar hun lol


what else ? Hahaha. Lijkt wel dat smaandags leveringen zijn dinsdags komen ze op de site, en woe nr de preorders wat er overblijft. Oh well , kga toch maar al kerstballen kopen.🤣

Ja, denk het ook. Maar dat ze mensen laten bestellen terwijl preorders niet geregeld zijn snap ik ook niet. Gewoon een grote grap

Reputatie 4
Badge

Ik ga morgen hun contacteren want ik heb 16/09 besteld. Wat is dan het nut van pre-orderen.. Als ze me niet helpen annuleer ik morgen alles. 

@Masterchiefs444  tbleek een gewone pro geen max te zijn, ik spot op de FR pagina mee. Dus geen pro max so far, im watching like a hawk! 

Als nu pas de bestellingen voor de pro van 15/09 nog niet geleverd zijn, wow. Ik ga dan lang mogen wachten lol

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Reputatie 2

Ik ga morgen hun contacteren want ik heb 16/09 besteld. Wat is dan het nut van pre-orderen.. Als ze me niet helpen annuleer ik morgen alles. 

@Masterchiefs444  tbleek een gewone pro geen max te zijn, ik spot op de FR pagina mee. Dus geen pro max so far, im watching like a hawk! 

Als nu pas de bestellingen voor de pro van 15/09 nog niet geleverd zijn, wow. Ik ga dan lang mogen wachten lol

@esgsel1 wanneer heb jij besteld en welke misschien?

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

Ik had de iPhone 15 Pro Natural Titanium in 128 GB besteld, ik denk was de 21ste dat ik heb besteld. Ik twijfelde te lang 😂

Reputatie 5
Badge +1

@WanPan

Ik had de iPhone 15 Pro Natural Titanium in 128 GB besteld, ik denk was de 21ste dat ik heb besteld. Ik twijfelde te lang 😂

Die op het franstalige forum had de pro nat 128 gb 17/09’besteld dus mss nog n weekske wachten 

Reputatie 1

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Ik heb ook een mailtje gekregen van Bpost eindelijk 😄. Ik had besteld op 19 september. iPhone 15 pro blauw. Ik hoop dat de rest hun gsm ook snel gaan krijgen nu. Ik duim alvast 

Reputatie 3

Eindelijk!!!

Amai goe!!

welke had jij nu weer + besteldatum?😄

Roze iPhone 15 128gb. En besteld 21/09 

Reageer