Beantwoord

pre order iphone 15 pro

  • 22 September 2023
  • 524 reacties
  • 8401 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

icon

Beste antwoord door Joel M 22 September 2023, 14:11

Bekijk origineel

524 reacties

Reputatie 3
Badge

R4WEBSHOP020073880 is mijn orderbevestiging 

Reputatie 7
Badge +3

@Kelvintjeuh Uw order is goed toegekomen en is nu in verwerking.Men gaat dan nakijken als uw toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch de track&trace van Bpost.Dit voor verdere opvolging levering.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge

Kan het zijn dat ik deze morgen dan al ontv1ngen? Al meer info nu? Normaal zou deze in voorraad moeten zijn stond er vanmorgen bij de gegevens van status

Dat zou mij verwonderen want je hebt nog geen track en trace van Bpost gekregen.

Reputatie 3
Badge

@Kelvintjeuh Uw order is goed toegekomen en is nu in verwerking.Men gaat dan nakijken als uw toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch de track&trace van Bpost.Dit voor verdere opvolging levering.Groetjes,Joel

Is er al meer info

Ter info: Hier komt pas maandag iemand terug van de Proximus moderatoren.

Reputatie 3
Badge

Ter info: Hier komt pas maandag iemand terug van de Proximus moderatoren.

Hopelijk krijg ik meer nieuws, zonet een chat gestart met iemand, en die zei dat mijn bestelling al bij bpost zou zijn, en dat het nu wachten is tot zij ermee starten, terwijl er hier al gezegd werd dat ze eerst zouden nakijken of mijn bestelling in voorraad zou zijn, zo ja dat ik automatisch een antwoord van bpost zou krijgen met een track en trace nummer, raar dat ze nu in de chat zeggen dat het al bij bpost zou zijn, heel raar toch??

Reputatie 3
Badge

@Kelvintjeuh Uw order is goed toegekomen en is nu in verwerking.Men gaat dan nakijken als uw toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch de track&trace van Bpost.Dit voor verdere opvolging levering.Groetjes,Joel

Is er al meer info

Zonet een chat gestart op de site hier van Proximus, en er werd me gezegd dat de levering al bij bpost zou zijn, en dat zij het nog moeten starten of oppikken en dat ik vanaf dan een track en trace nummer zou krijgen, klopt dit? Is toch raar dat het al bij bpost zou zijn, terwijl ze gisteren in de chat iets anders hadden gezegd, ze wisten toen nog niks. Ook kon ik zien dat dat mijn levering binnenkort zou zijn, de medewerkers moesten mn pakket nog klaar maken, nu zie ik daar niks meer van.

Als de levering al bij Bpost zou zijn dan zou je ook al een bericht van Bpost gekregen hebben van Bpost!

Hopelijk kunnen de PX moderatoren je maandag meer duidelijkheid brengen.

Reputatie 1

ik snap er echt nix meer van, ik had de mijne bestel in de winkel zelf en nog geen tracking code ontvangen en de meneer zei dat de levering voor de 22 was, mijn abo is ook al actif maar ik heb geen gsm

Reputatie 2

Hier hetzelfde, 16de ge pre ordered met abbo, abbo was direct actief maar gsm is nog niet hier terwijl de proximus medewerkers me meermaals meedeelde dat die gisteren geleverd zou worden.. hopelijk wordt die dan maandag geleverd…

Reputatie 1

Dit is zo frustrerend en het ergste is dat je geen informatie krijgt 

Ik heb ook slechte ervaring met pre-orders het was dan wel niet via PX maar in een locale computer winkel, tenslotte kwam het op het zelfde neer, een paar weken mogen wachten op mijn smartphone, nog een geluk dat er bij deze pre-order een flinke korting aan vast zat!!

Reputatie 5
Badge +1

Dit is zo frustrerend en het ergste is dat je geen informatie krijgt 

Je kan proberen via social media, chat , 0800 nr etc.. maar goeie tip doe het jezelf niet aan. Je versplilt er enkel tijd mee want elke agent zegt wat anders. Eerst oei je bestelling is geannuleerd dan , het is onderweg, heel druk, toestel komt maandag, toestel komt volgende week, meneer heb geduld. Heb geduld zat maar daar heb je duidelijke info voor nodig.

Als je dan vraagt is je toestel dat je preorderde wel in voorraad voor jou, is er uberhaupt voorraad… niemand die het weet.

 

Maandag worden we mss iets wijzer of mss niet… 

 

Ik heb ook slechte ervaring met pre-orders het was dan wel niet via PX maar in een locale computer winkel, tenslotte kwam het op het zelfde neer, een paar weken mogen wachten op mijn smartphone, nog een geluk dat er bij deze pre-order een flinke korting aan vast zat!!

Voor de pro max zal het sowieso wachten worden vrees ik..

Maar inderdaad, met die korting kon ik het niet laten liggen (-€229 / zonder abonnement).

Reputatie 3
Badge

Hebben jullie al meer nieuws iemand de levering? Hier nog steeds geen mail gehad van bpost..

Reputatie 5
Badge +1

Hebben jullie al meer nieuws iemand de levering? Hier nog steeds geen mail gehad van bpost..

Niks nada noppes..

@Kelvintjeuh Orderstatus is bij mij nog steeds hetzelfde als op 18/09. 
 

“Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen”. 

Reputatie 2

Hier ook nog steeds niets gehoord heb ge pre ordered de 16de…

@Shamo Bij u is dat toch maar raar hoor. Uw order is gesloten en nog steeds geen track & trace? Waarschijnlijk afgesloten omdat uw abonnement actief is. Vreemde werking bij PX. 

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo Bij u is dat toch maar raar hoor. Uw order is gesloten en nog steeds geen track & trace? Waarschijnlijk afgesloten omdat uw abonnement actief is. Vreemde werking bij PX. 

En dat order is elke dag gesloten nu staat er 25:/09.  Verontrustender is dat ik 15/09’besteld heb en niet 22/09. Dan sta ik achteraan id queue id conga lijn…

@Shamo Misschien is de datum aangepast naar de datum dat de ‘IT guys’ uw probleem opgelost hebben..

Reputatie 3
Badge

Waar zien jullie dat? Ik kan nergens een

datum vinden 

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo Misschien is de datum aangepast naar de datum dat de ‘IT guys’ uw probleem opgelost hebben..

Dat is mogelijk, tegelijk is beide bestelling aangemaakt van 15 naar 22/09 als order is afgesloten 22/09 geworden …

@Kelvintjeuh Ofwel via uw orderbevestiging op de link klikken of in de Proximus app: linksboven op het icoontje / foto klikken → opvolging en daar zou uw order moeten staan. 

Reageer