Skip to main content

playstation

• February 3, 2026
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

Ik werd klant op moment van promotie playstation in december ik wacht nog steeds en mijn geduld is op!!!! Indien eind van de week geen Playstation zal ik officieel bij ministerie en testaankoop klacht neerleggen en dit verder uitwerken dit is pure oplichting. Ik wil niets anders dus doe geen moeite een tv etc aan te bieden dit wil ik niet dit heb ik heeeel duidelijk van in het begin gezegd.

08:16

bot :

4 reacties

Martin
  • February 3, 2026

@Els0704 

Tip:
Indien nog niet gebeurd, zorg er dan intussen voor dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat de Proximus moderatoren niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om je hiermee verder te helpen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers.
Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en
laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 3, 2026

@Els0704 Kun je ons wat meer gegevens geven? Ordernummer? Aanbetaling van de eenmalige kost? 

• Auteur
  • Apprentice
  • February 4, 2026

Beste

nee ik heb geen order en ook bovenstaande info kan ik niet ik ben niet goed met al die larie. En jullie kunnen maar al te goed zien wanneer ik klant werd en dat was tijdens die promotie, ook worden alle gesprekken opgenomen dit wordt altijd gezegd dus je moet maar terug luisteren waar dit beloofd werd dat die playstation zou bezorgd worden!!! Als nodig ga ik naar vrederechter… ik heb hier recht op en voor 1ex in mijn leven ga ik hier nu ook voor vechten ben het moe te worden belogen en bedrogen door bedrijven zoals jullie! 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 5, 2026

@Els0704 

Volgens dossier 57957529 is er geen aanvraag terug te vinden voor een PlayStation.Ik zelf zie hiervoor ook geen aanvraag.
Op 21/01/2026 heeft de dossierbeheerder u een e-mail gestuurd met de melding dat alle toestellen (PlayStation) waren uitverkocht.

Groetjes,Joel