Skip to main content
Beantwoord

Pixel 11 pro xl 256GB

• August 19, 2026
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

In de app, alsook online in mijn account bij opvolging een blanco pagina, zie helemaal nietske.

Kunnen jullie iets zien? 

Dank bij voorbaat.  

Beste antwoord door Andy_043

Dag ​@Andy_043 de levering van deze pre-order is voorzien op 04/09/2026 - je ontvangt hiervan nog een bevestiging!

Uhu haha, dat klopt nooit ze, telkens ik smartphone bestel staat die datum er altijd, maar klopt niet.
Heb gistere naar ne shop geweest, daar zagen ze dat het vandaag is en ook ontvangen, me happy.

Maar het blijft vervelend dat die pagina blanco was, nu ging het via een link wel die ik kreeg.

​​​​​​​

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Mutlie
  • August 19, 2026

Je kan misschien iets meer duidelijk zijn?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 19, 2026

Bestelling pixel 11 pro xl gedaan en bij opvolging zie ik nergens iets, blanco pagina. 

De gegevens staan prive in mijn account zoals bestelnr etc… Proximus medewerkers  kunnen dit zien.

Ik ga mss straks zelf naar een proxi shop omdat ik toch oude smartphone moet inleveren om de 400€ terug te kunnen krijgen. 

Maar mocht een medewerker dit hier lezen; kunnen jullie wat zien want hier nog 0 keer iets gezien, blijft sinds de 1ste moment blanco, zowel op pc/smartphone,  op verschillende browsers etc... ook in de app enz... noppes. 

Mvg. 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 19, 2026

Dag ​@Andy_043 de levering van deze pre-order is voorzien op 04/09/2026 - je ontvangt hiervan nog een bevestiging!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • August 20, 2026

Uhu haha, dat klopt nooit ze, telkens ik smartphone bestel staat die datum er altijd, maar klopt niet.
Heb gistere naar ne shop geweest, daar zagen ze dat het vandaag is en ook ontvangen, me happy.

Maar het blijft vervelend dat die pagina blanco was, nu ging het via een link wel die ik kreeg.

​​​​​​​