Skip to main content
Antwoord

pakje door proximus opgestuurd maar ik heb niets besteld.

• October 20, 2025
  • 10 reacties
  • 110 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goede avond, ik heb via de Bpost app een bericht ontvangen dat ze van Proximus een pakje voor mij hebben ontvangen en morgen geleverd wordt, maar ik heb niets besteld noch een mail van Proximus ontvangen. 
Het gaat om een “R4BULKORD006…”

Is dit fake of een eventuele vervanging van mijn oude TvBox? 
hoor graag of nog meerdere users zulks (in het verleden) ontvangen hebben. 
Bedankt 

Beste antwoord door HeidiE

Dag ​@marcusk50 er wordt een automatische swap uitgevoerd van je ‘TV Box V5 compact’ naar een ‘TV Box V7c’. Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • October 20, 2025

@marcusk50 Heb je mss met de helpdesk contact gehad om een probleem te melden met één of ander toestel?

Morgen kunnen de PX moderatoren even natrekken wat er zal verstuurd worden, zet daarom zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die belangrijk is i.v.m. met wat in de mail van Bpost staat.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • October 20, 2025

@Martin, bedankt voor je antwoord. Nee ik heb niets gemeld bij de helpdesk, omdat alles prima werkt eerlijk gezegd. 
ik zal wel afwachten of de pc moderatoren meer kunnen vertellen. 
groet

Mutlie
  • October 20, 2025

Zou het kunnen dat je een oude decoder van het type v5 ( c)  hebt? Zo ja, zelfs als die nog perfect werkt zou het zomaar kunnen dat ze die vervangen door een V7 of v7c wegens uitfasering van de v5.
Mogelijk is dit je meegedeeld via mail (of niet natuurlijk) en zit die in je spam folder?
Enfin, morgen zal het wel duidelijker worden.

Martin
  • October 20, 2025

@Martin, bedankt voor je antwoord. Nee ik heb niets gemeld bij de helpdesk, omdat alles prima werkt eerlijk gezegd. 
ik zal wel afwachten of de pc moderatoren meer kunnen vertellen. 
groet

@marcusk50 Zal afhangen of de PX moderatoren hier morgen zullen op tijd kunnen reageren vooraleer Bpost je het pakje morgen aanbiedt. 
Maar indien het toch moest om een vergissing gaan dan kunnen zij dit uiteraard ook altijd terug in orde brengen.

PS: Zoals Mutlie ook aangehaald heeft, kan het om een omruiling gaan van een V5 decoder aangezien die stilaan allemaal uitgefaseerd worden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • October 21, 2025

@Mutlie & martin bedankt voor jullie antwoord.
Ik heb inderdaad nog een oude decorder 5C. Het zal dat dan wel zijn. 

Zoals gezegd heb ik wel geen mail hierover ontvangen, ook niet in de spam en niets in de proximus app te vinden, vandaar dat ik me afvroeg of dit wel echt was of niet. Adres van bpost klopt alleszins.
Ik zal straks wel eens kijken. 
Groeten 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Dag ​@marcusk50 er wordt een automatische swap uitgevoerd van je ‘TV Box V5 compact’ naar een ‘TV Box V7c’. Groetjes, Heidi

Martin
  • October 21, 2025

@HeidiE

Is het dan zo dat nu ook de V5C geleidelijk aan zal uitgefaseerd worden zoals het met de v5 ook al het geval is? 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 21, 2025

@Martin da’s een vraag voor de technische dienst, ik laat hen antwoorden ;)

Martin
  • October 21, 2025

Ok,  bedankt ​@HeidiE 

@Martin da’s een vraag voor de technische dienst, ik laat hen antwoorden ;)

@HeidiE

Is het dan zo dat nu ook de V5C geleidelijk aan zal uitgefaseerd worden zoals het met de v5 ook al het geval is? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • October 21, 2025

@HeidiE 

bedankt voor de informatie 😊

groetjes