Vraag

Overzetten naar Flex S

  • 6 October 2020
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Beste,

 

ik heb een bestelling geplaatst om een oude maxi + tv abonnement over te zetten naar Flex S. De bestelling staat nu ongeveer een maand in “ontvangen”. Zou u dit eens kunnen bekijken?

 

Bestelling: R4WEBSHOP008400230

Klantnr: 61*****04

 

Bedankt,

 

Steven


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@beefke 

Goed dat je dit hier signaleert : het order is inderdaad nog niet doorgestroomd.

We laten nakijken waarom niet en hopen dat het in orde komt.

Wellicht gegevens rond tussenkomst werkgever niet correct in het order: wordt nagekeken.

groeten, Excuses,

Tina

Dag Tina,

 

bedankt om dit even na te kijken. Heb je ondertussen al meer informatie gekregen?

 

Groeten,

 

Steven

Reputatie 7
Badge +3

@beefke Er is ondertussen een dossier 46399434 aangemaakt voor de bevoegde dienst om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken.Zij zullen ook dan contact met u opnemen.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

kan je nog eens kijken wat de status van dit dossier is? Tot op heden heb ik nog niks ontvangen.

 

Bedankt,

 

Steven

Reputatie 7
Badge +3

@beefke Ik zag dat uw aanvraag was ingeleid maar zag nu ook dat deze om één of andere reden spijtig genoeg niet verwerkt is geraakt in ons systeem.Er is nu een dossierbeheerder mee bezig(dossier 46810818)om dat in orde te krijgen zodat het nieuw pack geactiveerd kan worden.Excuses alvast voor het ongemak en dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

 

Reageer