Skip to main content
Vraag

oude digibox en decorder niet meer uitzetten

• May 27, 2025
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Mijn beeldscherm blijft constant staan, het word paars, ik moet volledig uitzetten en weer opladen maar probleem herhaald zich.

Ik heb ook nog een oude digibox van Belgacom en als ik aan de draad raak valt die uit.

Ook met de decoder zijn er problemen.

Een 3tal weken ging een technieker langskomen maar helaas heb ik nog steeds geen SMS gekregen voor afspraak

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Mutlie
  • May 27, 2025

Eerste zaak:  zorg ervoor dat  je → ForumProfiel  bijgewerkt is. Vul zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in - je eigenlijke/echte gegevens dus. In het veld "Ticket" kun je nog andere specifieke/privé info vermelden. Dit profiel is enkel zichtbaar voor de eigenlijke Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Laat het ook weten dat  dit gebeurd is.
Morgen komen de Proximusmedewerkers langs en kunnen bepalen of ze je een nieuwe decoder en/of modem toezenden of een technieker sturen..

Martin
  • May 27, 2025

@Debby S. wat je ondertussen zou kunnen proberen in afwachting dat een PX moderator hier reageert is van je decoder eens volledig stroomloos te zetten en dan → de internet box eens resetten.
Als die volledig terug opgestart is en je terug kunt surfen, dan → je TV Box resetten.

Dan kan je dit hier melden of het iets opgelost heeft, zodat de PX moderatoren dan kunnen verder beslissen wat er nog moet gebeuren.