Skip to main content
Vraag

Orderbevestiging niet gekregen

• August 11, 2025
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb op 7 augustus mijn abonnement verlengd met een nieuwe GSM, maar ik heb geen bevestigingsmail gehad. Ik heb al proberen te bellen, maar de AI helpt er niet echt bij. Wat te doen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • August 11, 2025

@diaantj  PX moderatoren zullen nu niet meer reageren op het forum, zal te vroegste morgen zijn als ze terug langskomen:

Maar de PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 11, 2025

@diaantj  PX moderatoren zullen nu niet meer reageren op het forum, zal te vroegste morgen zijn als ze terug langskomen:

Maar de PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Is in orde nu!

Martin
  • August 11, 2025

De @Proximus-Moderatoren hebben op je topic niet gereageerd vandaag en dus hopelijk pikken ze uw topic hier morgen dan op.om je verder te helpen 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2025

@diaantj  Ik heb de dossierbeheerder gevraagd of hij je wilt contacteren over het dossier.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2025

@diaantj  Ik heb de dossierbeheerder gevraagd of hij je wilt contacteren over het dossier.

Dan hoop ik dat dat zsm gebeurt, want tegen mij hebben ze gisteren aan de telefoon gezegd dat het vandaag wel geleverd zou worden, maar geen track&trace zou krijgen omdat er iets fout was gegaan. 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2025

Ik ben ondertussen onderweg naar de Proximus winkel. Rond 12 nog een keer gebeld en heb voorgesteld om naar de winkel te gaan en dat was prima. Ik denk dat het dan wel opgelost gaat zijn.