Vraag

opzeggen abonnement

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Goedeavond,

 

Heb een flex abonnement aangevraagd op 07.01 met mobiel nummer. Normaal zou de installatie van internet gebeuren deze week op maandag.De technieker heeft last minute afgezegd waardoor we nu verhuisd zijn en geen internet hebben en we moeten wachten tot (minstens als ze dan wel zuden langskomen) 26.02 

Wat zijn de kosten om het flex abonnement op te zeggen (er is toch geen installatie gebeurd) en enkel het mobiel nummer te behouden? Wij werken van thuis uit en kunnen dit niet doen zonder internet. 


3 reacties

FYI: morgen zullen de prox forummedewerkers je wel verder inlichtingen kunnen geven, normaal gezien kan een opzeg gratis gebeuren, maar morgen zal je dan wel een officieel antwoord kunnen krijgen.

NB: 

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen in de met “privé” aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen, zodat Prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Tom19877  Ik ga zien wat ik kan doen voor een eventuele vervroeging van de afspraak via een escalatie. Indien dit niet mogelijk blijkt, is in dit geval de annulatie zeker kostenloos. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Tom19877  Ik krijg net feedback dat de afspraak met de technieker werd verzet naar donderdag 11/02. Groetjes, Antonella

Reageer