Skip to main content
Antwoord

Onverwacht technicus aan de deur

  • July 28, 2025
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Op zaterdag 19/07 technicus Tom aan de lijn gehad via proximus-nummer 02 201 39 90 met de melding dat er een dringende interventie nodig was op onze wifi-aansluiting omdat die een storing zou veroorzaken op de lijn. Omdat het een proximus-nummer was en we inderdaad soms storingen ondervinden op een paar toestellen, hebben we aangegeven dat dit ok was. Technicus Tom is een paar minuten erna onze oprit opgereden in een Proximus-wagen, heeft enkele aanpassingen op onze lijn uitgevoerd en aangegeven dat hij het ordernummer na het verlengd weekend zou aanmaken. Dus hebben we na het weekend contact opgenomen met Proximus om het ordernummer te kennen, maar blijkbaar is er geen order te vinden op ons adres. Tom gaf aan dat als er nog iets was, dat we hem konden contacteren op telnr 02 201 39 90. Nu blijkt dit echter een nummer met voicemail te zijn die zelf automatisch het gesprek sluit. Kan op een of andere manier achterhaald worden of Tom echt verbonden is aan Proximus aub?

Beste antwoord door Tom250719

@Luc.M Bedankt voor de opvolging, de technische dienst heeft inderdaad contact opgenomen en op basis van onze beschrijving van de technieker en telnr is bevestigd dat hij wel degelijk verbonden is aan Proximus. Mysterie opgelost! 👍🏻

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • July 28, 2025

Dit tefoonnummer krijgt (opgezocht via Google)  niet altijd felicitaties,  ik zou daarmee dus voorzichtig zijn. In het beste geval is het een onderaannemer van Proximus. Of hij verbonden is aan Proximus is niet zo maar te vinden. Misschien kan een moderator van Proximus het duidelijker maken. 

Ik vroeg jaren geleden al of het voor Proximus mogelijk was om een lijst te publiceren van hun onderaannemers. Het antwoord was neen. 

Toch best uw volgende facturen van Proximus in het oog houden. Ik zou zo'n spontane actie van een technicus nooit toelaten en zeker niet betalen. 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 28, 2025

@Tom250719  De technische dienst gaat contact met u opnemen om de situatie uit te leggen. Groetjes Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 31, 2025

@Luc.M Bedankt voor de opvolging, de technische dienst heeft inderdaad contact opgenomen en op basis van onze beschrijving van de technieker en telnr is bevestigd dat hij wel degelijk verbonden is aan Proximus. Mysterie opgelost! 👍🏻