Op zaterdag 19/07 technicus Tom aan de lijn gehad via proximus-nummer 02 201 39 90 met de melding dat er een dringende interventie nodig was op onze wifi-aansluiting omdat die een storing zou veroorzaken op de lijn. Omdat het een proximus-nummer was en we inderdaad soms storingen ondervinden op een paar toestellen, hebben we aangegeven dat dit ok was. Technicus Tom is een paar minuten erna onze oprit opgereden in een Proximus-wagen, heeft enkele aanpassingen op onze lijn uitgevoerd en aangegeven dat hij het ordernummer na het verlengd weekend zou aanmaken. Dus hebben we na het weekend contact opgenomen met Proximus om het ordernummer te kennen, maar blijkbaar is er geen order te vinden op ons adres. Tom gaf aan dat als er nog iets was, dat we hem konden contacteren op telnr 02 201 39 90. Nu blijkt dit echter een nummer met voicemail te zijn die zelf automatisch het gesprek sluit. Kan op een of andere manier achterhaald worden of Tom echt verbonden is aan Proximus aub?
Antwoord
Onverwacht technicus aan de deur
Beste antwoord door Tom250719
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
