Vraag

Ongevraagde vervanging van TVbox

  • 17 August 2022
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 1

U vraagt mij om een TVbox te vervangen door een nieuwer gratis model.

Echter de betreffende TVbox is mijn eigendom en heb ik destijds aangekocht.
Aangezien dit toestel perfect werkt voel ik mij genoodzaakt deze niet te vervangen.
Ik zal dus ook het nieuwe toestel weigeren omdat ik daarom niet gevraagd heb.
Ik wil dan ook vermijden om bij vervanging nog eens maandelijks 8euro extra huurgeld te moeten betalen.

Gelieve deze vervanging dan ook te annuleren.
R000000110000N028L is het nummer dat jullie eraan toekenden.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Wim, met order R000000110000N028L werd het nieuwe toestel geannuleerd en uit de facturatie gehaald. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Ik hoop dat het goed komt. Want ik heb de laatste 2 maanden veel problemen met dubbel aangerekende kosten van TVboxen, dit na vervanging van mijn gehuurde box na een defect.

Ik denk dat dit nog een gevolg is hiervan …

In ieder geval verder op te volgen …

Sorry dat ik het moet zeggen, maar de administratie van Proximus trek op niks.

 

Gr,

Wim

Reageer