Skip to main content
Vraag

nieuwe simkaart

  • July 8, 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Mijn sim kaart werkt niet meer, 

Na telefonisch contact met Proximus zouden ze mij een nieuwe opsturen.

Na een week, nog geen kaartje.

Terug gebeld met Proximus.

Nu zeggen ze, een nieuwe kaart wordt niet opgestuurd.

Terwijl ik als nieuwe klant een jaar geleden wel de simkaat opgestuurd kreeg.

Ik ben echt niet tevreden over Proximus !!

Totaal niet klantvriendelijk !!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 8, 2025

@AMMA 

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlotter zouden kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 8, 2025

Dag ​@AMMA er werd afgelopen vrijdag een simkaart opgestuurd, die zou je morgen toch moeten ontvangen.

Maar natuurlijk kun je ook gewoon langskomen in een Shop en dan krijg je meteen een nieuwe simkaart mee!