Skip to main content
Vraag

Nieuwe Internetbox

• October 17, 2025
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Hallo,

Ik bestelde via de Proximus App een nieuwe internet Box ter vervanging van de b-box.

1. De Wifi-Booster optioneel gekozen maar niet meegeleverd, kan deze nageleverd worden?
  2. De Internet box is geleverd zonder muurbeugel, kan deze nageleverd worden?
  3. Tijdens de bestel procedure werd aangegeven dat er een doos zou meegeleverd worden om de oude b-box terug te kunnen sturen, ook niet meegeleverd, wat nu?

Met vriendelijke groeten,

Baptiste

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 17, 2025

@BaptisteB  
FYI: De PX moderatoren gaan hier nu niet meer reageren, zal pas na het weekend zijn.

Tip: 
Zij kunnen u maandag beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: normaal worden de retourlabels om iets terug te sturen, je per mail verstuurd, dus zeker ook je spammail eens bekijken want die komt soms daar terecht.
Dat er een doos meegeleverd wordt, dat zal volgens mij niet kloppen, is toch de eerste keer dat ik zo iets hoor, wel dat je het terug te sturen apparaat in een doos moet steken!

jari_opsomer
  • Apprentice
  • October 18, 2025

Dag ​@BaptisteB,

1. Het kan zijn dat deze in een aparte doos zitten, en dus afzonderlijk geleverd zullen worden.
  2. Hiervoor kom je best langs in een Proximus Shop, hier is af en toe vraag naar, en dan geven wij dit graag mee.
  3. Ik vermoed dat je enkel een retourlabel hebt ontvangen, via e-mail. Je kan de doos van de nieuwe Internet Box gebruiken om de oude BBox te retourneren.

Mvg,
Jari O.

Martin
  • October 18, 2025

​@jari_opsomer zijn er in een PX shop dan altijd beugels in voorraad, daarom kiezen de meesten voor levering via Bpost, zeker als het enkel en alleen voor een muurbeugel is ;-)

jari_opsomer
  • Apprentice
  • October 18, 2025

​@jari_opsomer zijn er in een PX shop dan altijd beugels in voorraad, daarom kiezen de meesten voor levering via Bpost, zeker als het enkel en alleen voor een muurbeugel is ;-)

Heb het even nagevraagd, en hier in Kortrijk wordt er altijd een beugel beschikbaar gesteld. Je moet wel chance hebben, want ik heb vernomen dat het enige tijd kan duren vooraleer er een nieuwe (na afhaling) terug wordt opgestuurd naar de shop. Maar het is het proberen waard, als de topicstarter dicht bij een shop woont. :-)  

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 20, 2025

@BaptisteB 

laat je ons weten als we nog actie moeten ondernemen om iets op te sturen, aub?

mvg

Tina