Skip to main content
Vraag

Niet nakomen afspraak

• January 23, 2026
  • 4 reacties
  • 21 Bekeken

Vandaag ging er een technieker langs komen tussen 12u30 en 17u00 voor het overschakelen naar Fiber Giga.

Om 13u50 krijg ik telefoon van de technieker dat hij in mijn dorp is en binnen 5 minuten ter plaatse zal zijn.

Om 15u5O heb ik zelf de Proximus klantendienst gebeld om te vragen waar de technieker blijft. Die hebben op hun beurt de technieker opgebeld en wisten mij toen te vertellen dat er veel technische problemen waren, ook voor de techniekers. Maar de technieker ging mij nog persoonlijk opbellen.

Ondertussen nog steeds niets gehoord. Bellen dat je binnen 5min ergens gaat zijn en dan niets meer laten horen? Ok, er kunnen problemen zijn, maar op 5min tijd plots zo gigantische problemen en dan zelf de moeite niet doen om eens iets te laten weten?

Ongehoord!

4 reacties

Mutlie
  • January 23, 2026

Ik begrijp je ongenoegen, maar pech kan gebeuren, niet waar? Of een dringender interventie? (zoals bijv. bij een dokter/ziekenhuis/...) 
De technieker had inderdaad al kunnen bellen, anderzijds is het hier nu 16:45 en je aanvankelijk tijdspanne liep toch tot 17u.

• Auteur
  • Rising star
  • January 23, 2026

Als ik voor 17u iemand hoor, zal ik mijn woorden terug nemen

Mutlie
  • January 23, 2026

Ik vrees van niet.
Ik weet niet tot hoe laat de technieker werkt, maar van de mede werkers hier kan je pas maandag een reactie verwachten.

Martin
  • January 23, 2026

@Vennet 

Ter bijkomende info:

Tenzij het ondertussen zou veranderd zijn, al denk ik van niet want ik heb verleden jaar in december het nog op hun site ergens gelezen:

PX technici komen tijdens de week tot 20.00 u langs en op zaterdag tot 16.00 u.