Skip to main content
Vraag

modembeugel Fiber

  • July 29, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Sinds 4/7 Fiber installatie door technieker. Tijdens installatie wel gaten geboord om model op te hangen maar beugel had hij niet bij. Beloofd terug te komen, niets meer gehoord. Dagelijks contact met Proximus technische dienst en commerciële, blijkt zeeer moeilijk dit op te lossen met geen verdere installatie tot gevolg.


Beugel werd nu thuis opgestuurd maar zonder vijzen of installatie instructies - werd me nochtans gezegd dat dit inclusief was nadat eerdere vraag tot installatie door technieker werd afgewezen (hoewel dit oorspronkelijk moet gedaan zijn!!). Hoe installeer ik deze beugel zonder verdere hulpmiddelen? Ik ontving enkel beugel. Proximus Dienstverlening laat alles te wensen over - verplichte fiber installatie die dan nog niet 100% wordt afgerond. 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • July 29, 2025

@Kahina De PX moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen, als je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.