Hallo,
Ik heb op 1 augustus via de chat een zeer behulpzame kerel gehad die ervoor gezorgd heeft dat ik via hem alles kon regelen, epic full combo + all sports en replaytv+ enz…. Ik heb uiteraard een mail gekregen met de info en dergelijke meer.
Die persoon zei me; u zal nog een mail krijgen om een afspraak te maken maar die heb ik nog altijd niet gekregen en dat baart me wel zorgen omdat dat toch lang duurt vind ik. Gisteren via den chat hebben ze even geantwoord maar erna lieten ze me gewoon in de steek en opeens antwoorden ze doodleuk niet meer, onvoorstelbaar zoiets. Die persoon zei toen ; Ik zie dat we nog aan het afwachten zijn op uw antwoord ivm overname, dit antwoord kan u geven via de link die u ontvangen hebt in mail.
Maar ik heb 1 mail dus gekregen op 1 augustus en dat is het , nergens en ook niet in de pdf bestand zie ik een link staan ivm overname bevestigen.
Wat ik wel in de mail zie staan is dit;
Activering/deactivering van uw diensten; U ontvangt nog een e-mail waarin u wordt uitgenodigd om de overdracht naar proximus te bevestigen.
Dus blijkbaar moet ik dus toch nog een mail krijgen, dat is dan die om een afspraak te maken + dat vd overname dan? Want ik kan omdenduur nimmer volgen en dan is nog de grote vraag, wanneer ga ik diene mail dan krijgen? We zijn al 5 dagen verder, ik snap niet goed wrm dit allemaal zolang duurt of is er toch iets fouts gelopen of mis ik iets dan? Ik zou graag deze week nog een afspraak willen maken.
Via den chat lukt er nu niks meer om iet te vragen dus probeer ik het hier dan maar.
Bestelnummer :
R000000110000FM5VE
Beantwoord
Mail afspraak
Beste antwoord door AntonellaD
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.