Beantwoord

Mail afspraak


Reputatie 2
Badge

Hallo,

Ik heb op 1 augustus via de chat een zeer behulpzame kerel gehad die ervoor gezorgd heeft dat ik via hem alles kon regelen, epic full combo  + all sports en  replaytv+ enz…. Ik heb uiteraard een mail gekregen met de info en dergelijke meer.

Die persoon zei me; u zal nog een mail krijgen om een afspraak te maken maar die heb ik nog altijd niet gekregen en dat baart me wel zorgen omdat dat toch lang duurt vind ik. Gisteren via den chat hebben ze even geantwoord maar erna lieten ze me gewoon in de steek en opeens antwoorden ze doodleuk niet meer, onvoorstelbaar zoiets. Die persoon zei toen ; Ik zie dat we nog aan het afwachten zijn op uw antwoord ivm overname, dit antwoord kan u geven via de link die u ontvangen hebt in mail.

Maar ik heb 1 mail dus gekregen op 1 augustus en dat is het , nergens en ook niet in de pdf bestand zie ik een link staan ivm overname bevestigen.
Wat ik wel in de mail zie staan is dit; 
Activering/deactivering van uw diensten; U ontvangt nog een e-mail waarin u wordt uitgenodigd om de overdracht naar proximus te bevestigen.

Dus blijkbaar moet ik dus toch nog een mail krijgen, dat is dan die om een afspraak te maken + dat vd overname dan? Want ik kan omdenduur nimmer volgen en dan is nog de grote vraag, wanneer ga ik diene mail dan krijgen? We zijn al 5 dagen verder, ik snap niet goed wrm dit allemaal zolang duurt of is er toch iets fouts gelopen of mis ik iets dan? Ik zou graag deze week nog een afspraak willen maken. 

Via den chat lukt er nu niks meer om iet te vragen dus probeer ik het hier dan maar. 
Bestelnummer :
R000000110000FM5VE


 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 August 2020, 14:31

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 2
Badge

@Andy_043  Zodra het ticket is behandeld en het daarbij mogelijk wordt om een afsrpaak in te boeken, zal je een mail ontvangen om dit zelf online te doen. Soms nemen ze ook telefonisch contact op, maar dat gebeurt niet in alle gevallen. Groetjes, Antonella

Oke, bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 Het spijt me dat dit zo is verlopen en ik begrijp je beslissing. De bestelling werd inderdaad geannuleerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 Jouw ticket staat op hoogste prioriteit. Maar dan dit kunnen we voorlopig helaas  niet doen. Het is nog even wachten tot de achterliggende technische dienst het nodige heeft gedaan. Mijn excuses alvast voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

@Andy_043Jouw ticket staat op hoogste prioriteit. Maar dan dit kunnen we voorlopig helaas  niet doen. Het is nog even wachten tot de achterliggende technische dienst het nodige heeft gedaan. Mijn excuses alvast voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Oke dan, ik neem u niks kwalijks hoor maar nog een vraagje; hoe gaan die me dan contacteren? Via mail ofzo of aan wat kan ik me dan verwachten? 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043  Zodra het ticket is behandeld en het daarbij mogelijk wordt om een afsrpaak in te boeken, zal je een mail ontvangen om dit zelf online te doen. Soms nemen ze ook telefonisch contact op, maar dat gebeurt niet in alle gevallen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Dag @Andy_043 zoals reeds doorgegeven is je ticket in behandeling bij de technische dienst die een aantal testen moeten uitvoeren en onze planningsdienst zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Dat weet ik ondertussen al, iedereen zegt dat, bijna 2 volle weken, nog noppes.
Mij nie gelaten ze, een ander zal me wel graag zien komen. Mijn meetje van 80 jaar is nog sneller dan jullie, ano 2020 is dit echt niet normaal hoe traag dat gaat. Bij Orange en Telenet zijn ze veel sneller. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb het order stopgezet, ik heb 2 dure weken verloren nu, het is genoeg geweest. 

Kunnen jullie het checken of dit effectief gebeurt is? Want men zei dat ik een bevestiging zou krijgen via mail van mijn gecancelde order maar tot nu toe nog niet gekregen. Gelieve dit te checken aub.

Het gaat over tv/internet/tv replay+ en all sports dat was mijn order die dus gecanceld moet zijn. Is dit toch niet gebeurt door die persoon daarnet via de chat, kunnen jullie dit nu meteen cancellen dat order? 

 

Alleen de smartphone moet uiteraard blijven omdat ik die samen met een abo met de s20 toen heb gekocht. 

 

Dank bij voorbaat. 

 

Reputatie 2
Badge

Dag @Andy_043 zoals reeds doorgegeven is je ticket in behandeling bij de technische dienst die een aantal testen moeten uitvoeren en onze planningsdienst zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Ik heb het order stopgezet, ik heb 2 dure weken verloren nu, het is genoeg geweest. 

Kunnen jullie het checken of dit effectief gebeurt is? Want men zei dat ik een bevestiging zou krijgen via mail van mijn gecancelde order maar tot nu toe nog niet gekregen. Gelieve dit te checken aub.

Het gaat over tv/internet/tv replay+ en all sports dat was mijn order die dus gecanceld moet zijn. Is dit toch niet gebeurt door die persoon daarnet via de chat, kunnen jullie dit nu meteen cancellen dat order? 

 

Alleen de smartphone abo moet uiteraard blijven omdat ik die samen met een abo met de s20 toen heb gekocht. 

 

Dank bij voorbaat. 

Ter info: Als er vandaag niemand meer langskomt van het prox team zal het morgen dan nagekeken worden

Reputatie 2
Badge

Ter info: Als er vandaag niemand meer langskomt van het prox team zal het morgen dan nagekeken worden

Wat ik allemaal tegen kom man dat is niet normaal ze. Ik heb wel een mail gekregen ivm smartphone abo terwijl ik al epic videos had maar bon, dat is nog niet erg datte maar die via de chat zei dat ze dat direct zou doen maar van dat dus geene mail gekregen. Ik hoop dat het tegen morgen in orde is en dat er tegen dan iemand dit in orde zal brengen of kan bevestigen. Ik heb toch niks toegestemd of getekend dusja…. Maar uiteraard moet dit gecanceld worden. Dit is niet normaal hoor 2 weken en geen afspraak kunnen maken, nog nooit zoiets meegemaakt. Ik denk dat ik terug naar orange ga, binnen de 20 min is dat geklonken en binnen de 2-3 werkdagen al krijg ik een telefoontje om een afspraak te maken, daar was dat zo toch vorige keer ;) en ze kwamen vrij snel installeren ook. Heb telenet nu maar die zijn om alles wat ik wil nemen nogal duur en tis alleen internet die ik voor de moment heb, ik mis toch de voetbal en aan goeie kwaliteit ook.

Ik hoop dat ze het morgen voor je kunnen in orde brengen !

Reputatie 2
Badge

Ik hoop dat ze het morgen voor je kunnen in orde brengen !

Tgohja, zoals ik al zei, ik heb geen contract ofzo ze en ook nikske getekend, is gewoon een order die ik heb laten doen die ik stopzet dus no worry 😉. Ik heb net Orange besteld. En lappen die me hetzelfde ooit dan gaan ze hetzelfde meemaken, sowieso. Ik heb geduld maar het heeft z’n grenzen, ik ben al over mijne grens gegaan. Ik kreeg al direct een tekst dat ze me morgen al bellen voor een afspraak, das pas service. 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 Je aanvraag is momenteel in behandeling bij achterliggende technische diensten omdat ons systeem aangeeft dat er geen infrastructuur is op jouw adres. Ik heb hiervoor nu ticket IM10805994 opgemaakt om het met voorrang te laten behandelen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Bedankt.

Ik heb goeie 2 jaar geleden al eens proximus tv enzo gehad, ben na tijdje weggegaan omdat ik niet tevreden was vd decoder enzo maar ik zag er een nieuwe decoder is dus ik zeg ik ga het nog eens een kans geven. 
Dus jullie zijn hier al geweest, hoe kan dat dan dat dat nog niet aangepast is in jullie systeem? 
Het appt waar ik in woon bestaat al 6j lang nu. 

Leuk dat u voor me een ticket hebt gestuurd maar hoelang gaat dat weer duren? Ik heb echt een bloedhekel aan wachten en zeker om een gewone simpele afspraak te maken voor de installatie.  Hoe gaan die me dan contacteren? Email? 



 

Reputatie 2
Badge

@Andy_043 Je aanvraag is momenteel in behandeling bij achterliggende technische diensten omdat ons systeem aangeeft dat er geen infrastructuur is op jouw adres. Ik heb hiervoor nu ticket IM10805994 opgemaakt om het met voorrang te laten behandelen. Groetjes, Antonella

Bedankt.

Ik heb goeie 2 jaar geleden al eens proximus tv enzo gehad, ben na tijdje weggegaan omdat ik niet tevreden was vd decoder enzo maar ik zag er een nieuwe decoder is dus ik zeg ik ga het nog eens een kans geven. 
Dus jullie zijn hier al geweest, hoe kan dat dan dat dat nog niet aangepast is in jullie systeem? 
Het appt waar ik in woon bestaat al 6j lang nu. 

Leuk dat u voor me een ticket hebt gestuurd maar hoelang gaat dat weer duren? Ik heb echt een bloedhekel aan wachten en zeker om een gewone simpele afspraak te maken voor de installatie.  Hoe gaan die me dan contacteren? Email? 

Reputatie 2
Badge

De klok is aan het tikken. 

 

Tik, tik, tik. 

Niet snel een afspraak is de boel stop zetten en ik ga wel naar Orange (of andere), een ander zal mijn centen dan maar krijgen. 

 

 

Reputatie 2
Badge

Antonella: enig idee wanneer ik iets ga weten? We zijn al 1 week verder en ik ben nog geene stap vooruit. Ondertussen zijn er andere nu die mij voorsteken om bv afspraak te maken met een technieker. 

Komaan zeg. Ik zou graag vandaag iet te horen krijgen en dat ik eindelijk een afspraak kan maken. 

 

Ik zie wel al dat mijn gsm abo opgekrikt is dat gaat dan wel weer lol.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Andy_043 zoals reeds doorgegeven is je ticket in behandeling bij de technische dienst die een aantal testen moeten uitvoeren en onze planningsdienst zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reageer