Vraag

Levering Zendingnr

  • 7 September 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Net via de chat geprobeerd maar ze konden me niet helpen.

Dus probeer ik het hier maar eens; Ik heb een smartphone besteld en woensdag als leverdatum aangeduid. Men zegt me nu dat de levering indien dat zou kloppen donderdag zou zijn.
Ik heb aan bpost gevraagd om toch op tijd te leveren want ik heb een dagske verlof voor aangevraagd maar zij zeggen tegen me dat ik de zendingnr nodig heb om aan hun te geven en via de chat zei men; ik kan dat niet zien, dit begrijp ik dus echt niet hoor dat die mensen die klanten moeten helpen zoiets niet kunnen zien zzzzz.

Bestelnummer:
R00000034011732209

 


3 reacties

Deze avond zullen ze u moeilijk nog kunnen verder helpen maar daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Van Proximus krijgt u eerst een orderbevestiging en vervolgens/later krijgt u een 2e e-mail waarin de datum van aflevering door Bpost staat (weliswaar staat ook in deze e-mail geen trackingnr Bpost)

Vervolgens krijgt u van Bpost een e-mail dat Proximus hun een pakje gaat bezorgen (met daarin vermeld een Bpost trackingnr); deze e-mail van Bpost komt op dag x wanneer de levering voorzien is op dag x+1

En tot slot bekomt u van Bpost normalerwijze ooknog een e-mail op dag x+1 wanneer de bezorgen onderweg is (aflevering/uitlevering/ronde) 

@Andy_043 Maar morgen kunnen ze bij Proximus u wel kunnen zeggen in welke fase dit reeds zit en indien nodig verder helpen als er iets verkeerd gelopen is.

Reageer