Skip to main content
Vraag

levering nieuw toestel

• August 12, 2026
  • 30 reacties
  • 197 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Heide, nog een klein probleem. Ik heb 100 euro extra gekregen voor mijn toestel dat in binnen 5 dagen moet opsturen naar Samsung (actie van Samsung) waardoor ik geen gsm toestel heb en dit toestel wordt zowel prive als voor het werk gebruikt. Hoe gaan we dit oplossen?

• Apprentice
  • August 14, 2026

Hey Timothy,

Heb je ondertussen al wat nieuws? Ik zit zelf namelijk met exact dezelfde situatie.

Besteld en betaald, en het product was ruim op voorraad. Normaal zou het dinsdag 11 augustus geleverd worden, maar ondertussen zijn we vrijdag en heb ik nog altijd geen enkele update.

Ik heb ondertussen al 3 keer gebeld. Telkens krijg ik te horen dat het pakket bij Bpost zou zijn en dat zij voor de levering moeten zorgen. Alleen heb ik geen track & trace ontvangen en ook geen verzendbevestiging vanuit Proximus.

Vandaag heb ik zelf contact opgenomen met Bpost, maar zij weten blijkbaar van niets. Ondertussen is het echt een spelletje van kastje naar de muur geworden.

Ik kom zelf van Telenet en ben dus een nieuwe klant bij Proximus, maar als dit de manier is waarop het begint — met tegenstrijdige informatie en afspraken die niet worden nagekomen — dan vind ik dat eerlijk gezegd niet echt een goede start.

Hou je mij op de hoogte als je iets nieuws hoort? Ik doe hetzelfde en laat het je weten zodra ik meer informatie heb.

Eén ding staat voor mij in ieder geval vast: Proximus heeft een beloofde leveringsafspraak niet nagekomen. Ik overweeg daarom om dit ook via sociale media te delen, zodat anderen weten hoe hiermee wordt omgegaan. Je krijgt telkens een ander antwoord en wordt uiteindelijk gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Dat vind ik absoluut niet aanvaardbaar.

Misschien moeten we dit ook eens voorleggen aan Testaankoop.

• Auteur
  • Rising star
  • August 14, 2026

Hier hetzelfde, ook overgestapt van Telenet naar Proximus en deze zever. Ze zouden een terugbetaling hebben aangevraagd maar die heb ik nog niet gekregen. Ik ga dus nu 699 moeten betalen ipv 499. Ze zeiden dat ze er niets aan konden doen en het toestel niet voorradig was. Morgen ga ik naar de Proximus winkel en horen wat ze gaan doen om dit te compenseren. Ik heb van alle gesprekken screenshots waar ze zeggen dat hij geleverd is en dat het de schuld van bpost zou zijn. Elke andere werknemer had wel een ander verhaal te vertellen. Ben vooral heel benieuwd of ze mij de kosten van het abonnement gaan afrekenen want dan zal de winkel van Proximus te klein zijn. Het is een triestige bedoeling 😉

• Apprentice
  • August 14, 2026

Triestig. Ik ben vandaag ook langs geweest, maar ze konden helaas niets voor mij betekenen. Ik kreeg gewoon de reactie dat ik moest afwachten.

Bij het afsluiten van het abonnement waren ze nochtans heel behulpzaam en vriendelijk. Nu het probleem zich voordoet, is het een heel ander verhaal.

Ze mogen volgens mij ook geen restwaarde aanrekenen, aangezien Proximus hier in de fout is gegaan en de beloofde levering niet heeft kunnen nakomen. Ondertussen betaal ik al een week voor mijn abonnement zonder dat ik het toestel heb ontvangen.

Hopelijk krijg ik snel een duidelijk antwoord.

• Auteur
  • Rising star
  • August 14, 2026

Zal u op de hoogte houden als ik morgen bij de Proximus winkel ben geweest. Als ze daar niets doen dan gaat het op sociale media en naar test aankoop .