Skip to main content
Vraag

levering nieuw toestel

• August 12, 2026
  • 19 reacties
  • 72 Bekeken

Goedemorgen allemaal,

Vrijdag 07/08 een toestel besteld in de winkel van 500 euro dat geleverd zou worden 11/08 in een bpost punt waar ik op verlof ben, aangezien ze zeggen dan het toestel op voorraad is en de levering max 2 werkdagen zou duren. Contact gehad meerdere mensen van Proximus die bij dun en dik beweren dat hij zeker geleverd zal worden 11/08 in het desbetreffende postpunt maar geen tracking gekregen of niets. Ze zeggen allemaal hetzelfde maar geen 1 die echt een oplossing aanbied voor het probleem. Vrijdag 14 ga ik terug naar huis in het Antwerpse zonder gsm hoogstwaarschijnlijk, niemand bij Proximus die mij hierbij kan helpen of kan laten weten wat het probleem juist is. Triestige zaak om mensen te lokken met abonnementen en dan aan hun lot over te laten. Soit conclusie getrokken 😉

19 reacties

Martin
  • August 12, 2026

@Timothy88 

Proximus-medewerkers zullen hiervoor uw gegevens nodig hebben om uw klantenfiche te kunnen raadplegen.
Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt, kunt u in het privéveld "Ticket" bijkomende relevante informatie toevoegen.
Deze gegevens in privévelden zijn om wille van Privacy uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers. Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "Sla wijzigingen op".
Laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Gegevens zijn ingevuld

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2026

Dag ​@Timothy88 je toestel ligt vanaf 11/08/2026 klaar om op te halen in het postpunt (te Middelkerke).

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Dat was gisteren en ze zeiden dat er niets geleverd werd. Ook heb ik geen tracking gekregen van jullie

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Mutlie
  • August 12, 2026

Dat was gisteren en ze zeiden dat er niets geleverd werd. Ook heb ik geen tracking gekregen van jullie

De feitelijke tracking informatie komt normalerwijze van de “transporteur”, waarschijnlijk bPost.
De verzender (Proximus dus) wordt wel op de hoogte gebracht van de levering/afgifte - zo weet ​@HeidiEdat het pakket in Middelkerke ligt. 
Kijk eens of je een bericht hebt met een trackingummer van bPost. Dat heb je misschien over het hoofd gezien of zit in de spam? Met die informatie kan je dan bij bPost terecht of op hun tracking pagina.
En ben je gisteren niet toevallig bij het afhaalpunt geweest vóór het pakket daar toekwam? Dat is niet noodzakelijk om 9 uur ‘s morgens.

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Kom er nu nog eens van de Press Shop en niets ontvangen. Ook geen tracking van bpost niets. Volgens de bovenste gegevens is de gsm nog niet vertrokken. Vrijdag vertrek ik terug naar antwerpen dus graag in orde maken tegen dan! ik zit al 3 dagen met jullie te communiceren en jullie zeggen allemaal hetzelfde terwijl jullie website heel duidelijk aangeeft dat hij nog NIET vertrokken is!

Mutlie
  • August 12, 2026

Kom er nu nog eens van de Press Shop en niets ontvangen. Ook geen tracking van bpost niets. Volgens de bovenste gegevens is de gsm nog niet vertrokken. Vrijdag vertrek ik terug naar antwerpen dus graag in orde maken tegen dan! ik zit al 3 dagen met jullie te communiceren en jullie zeggen allemaal hetzelfde terwijl jullie website heel duidelijk aangeeft dat hij nog NIET vertrokken is!

Euh?
“je pakket is onderweg” staat er toch in je screenshot?
Er staat niet dat het pakket is afgeleverd,aan jou, dat klopt.

Maar verder ga je even moeten afwachten wat de Proximus nog kan doen vermits volgens hun informatie het pakket wel in Middelkerke is. In een ander postpunt misschien?

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Euh je leest niet goed denk ik Patrick, er staat geen vinkje bij je pakket wordt klaargemaakt. Los het aub op want ik begin een klein beetje mijn geduld te verliezen met Proximus. Ik mag al wel gaan betalen voor mijn abonnement en al wel 499 euro betaald voor een gsm, maar ik heb niets. Stuur mij de tracking door en dan geloof ik jullie. Het kan onmogelijk zijn dat jullie een gsm van 2000 euro versturen zonder een tracking met verzekering eraan verbonden. 

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Jij denkt dat ik elk postpunt aan de kust ga afrijden voor een fout van Proximus? Ik ben hier op verlof, niet op zoektocht naar een gsm 

Mutlie
  • August 12, 2026

Ik los niks op, want ik werk niet bij Proximus.  Dus je afreageren op mij ….
En dat vinkje had ik inderdaad over het hoofd gezien, sorry.
De mogelijkheid bestaat anderzijds nog steeds dat je naar het verkeerde postpunt gaat. Je denkt dat er maar één is, maar er zijn er een stuk of 8. Dus mogelijks praten jij en ​@HeidiE naast mekaar door en ligt het gewoon te wachten op een ander adres in Middelkerke?
Meer hulp kan ik niet geven, dus zoek je het verder maar zelf uit met de hulp van een echte Proximus medewerker. 😎

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Niet om lullig te doen Patrick maar waarom reageer jij dan op iets wat Proximus moet oplossen?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2026

Dag ​@Timothy88 er liggen meerdere Press Shops in Middelkerke zie ik, het juiste adres is ESSEX SCOTTISHLAAN 31 - 8434 MIDDELKERKE.

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Heide, ik kom daar net van. Ons verblijf is in dezelfde straat op nummer 74. Zie je zelf niet aan de screenshot dat het toestel nog niet is verzonden?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2026

@Timothy88 Ik vraag intern na bij de Dienst Logistics, we houden je op de hoogte.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2026

Dag ​@Timothy88 ik krijg als feedback dat er momenteel geen stock is waardoor de levering niet heeft kunnen plaatsvinden, onze excuses voor het ongemak!

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

Heidi, 

Daarstraks met Proximus gebeld en die zeiden dat het toestel voorradig was. Ook zei de verkoper dit en heeft dit laten zien aan mij dat het in voorraad was. Kan je nu aub een gepaste oplossing aanbieden ipv rond de pot te draaien aub. Nogmaals, vrijdag vertrek ik terug naar antwerpen dus ik kan de gsm niet meer gaan halen. Jullie hebben allemaal een ander verhaal maar niet het verhaal waar ik iets mee ben. Al een geluk kan ik nog op testaankoop terugvallen voor zulke zaken. 

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2026

De vrouw waar ik 20 minuten geleden mee heb gebeld zei daadwerkelijk dat het toestel in stock is.