Vraag

Levering iphone

  • 12 September 2023
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 2

Toen ik bestelde heb ik gekozen voor levering in afhaalpunt, dit zou op 12/9 zijn, echter geen mail meer gehad buiten de bevestingsmail, normaal stuurt bpost toch een trackingcode weet ik uit eerdere bestellingen

R4WEBSHOP019961868


6 reacties

Reputatie 2

Heb ondertussen contact gehad via chat, de bestelling is niet terug te vinden...heb screenshots doorgestuurd van bevestigingsmail en betalingsbewijs,kunt u bevestigen dat er een dossier opgemaakt is en ik het toestel zsm ontvang want in het verleden niet zo goede ervaring met de chat in tegenstelling tot dit forum.

Reputatie 2

Kan er iemand van proximus de draad oppikken?

Reputatie 6
Badge +2

Veel kunnen ze ook niet doen. Een iPhone die verdwijnt. Dat is niet de eerste die verloren gaat. Ze zouden misschien kleine waardevolle dingen in grote dozen kunnen verpakken. Misschien komt die vandaag of morgen toch nog boven water. Ik denk wel dat Proximus een onderzoek doet naar elk verdwenen pakje. Maar dat moet je hen dan melden. Op het forum is denk ik niet voldoende. Ik vermoed dat ze wel een nieuw exemplaar opsturen indien ze aanwijzigingen hebben van verdwenen pakjes. Maar Proximus gaat dat op een forum niet zeggen, dan verdwijnen er massaal veel.
Voor een diefstal voor een bedrag hoger dan 500€ belooft de politie een onderzoek. Ik zou daar eens binnen stappen. Maar ze gaan daar niet speciaal naar zoeken. Maar 1000 verloren objecten in een bepaalde streek doet misschien een lichtje branden. 

Maar vooral : een officiële klacht indienen bij Proximus, zij blijven alleszins verantwoordelijk voor de levering. En een kopie bewaren. 

@Scottom

Aangezien je niks van Bpost ontvangen hebt** zal Proximus dit verder moeten onderzoeken hoe dit komt waar het verkeerd gelopen is.

Dus ik zou zeggen voor je van alles onderneemt zou ik eerst het onderzoek van een PX forummedewerker afwachten en als het dan nog niet lukit kun je nog altijd verder stappen ondernemen.

** Nadat Proximus uw pakket bij Bpost heeft aangemeld, krijgt u een e-mail met tracking code van Bpost, normaal de avond (na 21u normaal gezien) voor de dag van levering door Bpost en van Bpost ook nog een 2e e-mail de dag van levering zelf.
De logistieke partner ( Firma Essers) van Proximus levert de bestellingen af in het Bpost sorteercentrum in Charleroi omstreeks 21 uur wanneer deze klaar zijn voor verzending.

 

Reputatie 2

Juist een mail gekregen van bpost met tracking code, het lijkt dus in orde te komen.

Reputatie 2

Toestel vandaag ontvangen :)

Reageer