Skip to main content
Vraag

Levering Iphone 17 Pro Max

  • October 24, 2025
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen verdere update gekregen omtrent de levering van mijn pre-order van de iphone 17 pro max.

Al verschillende keren naar de winkel geweest, telefonisch contact opgenomen en de chat geraadpleegd. Dit is werkelijk ongezien. Ik ben ten einde raad!! 

Als de levering maar niet doorkomt… Kan er aub een voorstel van terugbetaling worden gedaan? Nergens wordt er een oplossing of voorstel aangeboden. Dit gaat niet om een klein bedrag.. Ik ben enorm teleurgesteld in de manier waarop alles verloopt.

Kan iemand hier helpen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 24, 2025

@ShannaAvet 

Betreft dossier 57525356

Volgens onze gegevens heeft de dossierbeheerder op 20/10/2025 contact met u opgenomen. Bij de oorspronkelijke aanvraag is er helaas iets misgelopen, waardoor het toestel niet correct werd ingevoerd. Dit werd tijdens het contactmoment rechtgezet.

Momenteel is het toestel echter niet op voorraad. Indien u dat wenst, kunt u uw aanvraag laten annuleren. In dat geval wordt het reeds betaalde bedrag volledig aan u teruggestort.

U kan dit regelen via de kantendienst op het gratis nummer 0800 22800(producten en diensten).

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

 

Groetjes,Joel.