Op 15 september een iPhone 17 Pro besteld bij Proximus. Meteen €299 betaald.
Op 24 september plots geannuleerd wegens “identiteitstekort”, terwijl ik nooit een mail heb gekregen om mijn identiteitskaart door te sturen. Proximus bevestigde later zelf dat dit hun fout was.
Op 27 september ben ik naar een Proximus Center geweest, daar hebben ze mijn ID gescand en het dossier heropend. Op 1 oktober kreeg ik bevestiging dat mijn bestelling in orde was en mocht ik kiezen voor levering op 3 oktober.
3 oktober: helemaal niets ontvangen. Geen mail, geen levering, geen info. In het Proximus Center A12 Shopping Boomsteenweg werd mij zelfs gezegd dat mijn toestel “om 12u door bpost geleverd was”. Dit bleek volledig onjuist: later kreeg ik te horen dat mijn toestel gewoon nog in backorder staat en dus nooit verzonden is.
Ondertussen is het 9 oktober en ik ben nu al bijna een maand verder, zonder toestel en zonder correcte info. Bovendien word ik al twee dagen opgebeld door Proximus: telkens als ik opneem kom ik in een zogenaamde wachtrij terecht, om één minuut later uit de lijn gegooid te worden. Gisteren kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, maar de dame die opnam reageerde brutaal en onbeleefd. Haar antwoord was letterlijk dat ze mij niet kon helpen, dat ik “maar moest afwachten” en gewoon moest zorgen dat ik de telefoon opneem wanneer Proximus belt. Alsof ik altijd tijd moet hebben wanneer het hen uitkomt, en dan nog word ik gewoon uit de lijn gegooid.
Ik word nu al weken van het kastje naar de muur gestuurd, telkens met tegenstrijdige of zelfs valse informatie, en ik moet telkens zelf achter alles aangaan.
