Skip to main content

levering iPhone 17 Pro

• October 9, 2025
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Op 15 september een iPhone 17 Pro besteld bij Proximus. Meteen €299 betaald.

Op 24 september plots geannuleerd wegens “identiteitstekort”, terwijl ik nooit een mail heb gekregen om mijn identiteitskaart door te sturen. Proximus bevestigde later zelf dat dit hun fout was.

Op 27 september ben ik naar een Proximus Center geweest, daar hebben ze mijn ID gescand en het dossier heropend. Op 1 oktober kreeg ik bevestiging dat mijn bestelling in orde was en mocht ik kiezen voor levering op 3 oktober.

3 oktober: helemaal niets ontvangen. Geen mail, geen levering, geen info. In het Proximus Center A12 Shopping Boomsteenweg werd mij zelfs gezegd dat mijn toestel “om 12u door bpost geleverd was”. Dit bleek volledig onjuist: later kreeg ik te horen dat mijn toestel gewoon nog in backorder staat en dus nooit verzonden is.

Ondertussen is het 9 oktober en ik ben nu al bijna een maand verder, zonder toestel en zonder correcte info. Bovendien word ik al twee dagen opgebeld door Proximus: telkens als ik opneem kom ik in een zogenaamde wachtrij terecht, om één minuut later uit de lijn gegooid te worden. Gisteren kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, maar de dame die opnam reageerde brutaal en onbeleefd. Haar antwoord was letterlijk dat ze mij niet kon helpen, dat ik “maar moest afwachten” en gewoon moest zorgen dat ik de telefoon opneem wanneer Proximus belt. Alsof ik altijd tijd moet hebben wanneer het hen uitkomt, en dan nog word ik gewoon uit de lijn gegooid.

Ik word nu al weken van het kastje naar de muur gestuurd, telkens met tegenstrijdige of zelfs valse informatie, en ik moet telkens zelf achter alles aangaan. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 10, 2025

@Jolien Geurs Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Bij tickets mag u het bestel/order nummer noteren.Dan kijken we het voor u na.Groetjes,Joel.

• Rising star
  • October 12, 2025

Op 15 september een iPhone 17 Pro besteld bij Proximus. Meteen €299 betaald.

Op 24 september plots geannuleerd wegens “identiteitstekort”, terwijl ik nooit een mail heb gekregen om mijn identiteitskaart door te sturen. Proximus bevestigde later zelf dat dit hun fout was.

Op 27 september ben ik naar een Proximus Center geweest, daar hebben ze mijn ID gescand en het dossier heropend. Op 1 oktober kreeg ik bevestiging dat mijn bestelling in orde was en mocht ik kiezen voor levering op 3 oktober.

3 oktober: helemaal niets ontvangen. Geen mail, geen levering, geen info. In het Proximus Center A12 Shopping Boomsteenweg werd mij zelfs gezegd dat mijn toestel “om 12u door bpost geleverd was”. Dit bleek volledig onjuist: later kreeg ik te horen dat mijn toestel gewoon nog in backorder staat en dus nooit verzonden is.

Ondertussen is het 9 oktober en ik ben nu al bijna een maand verder, zonder toestel en zonder correcte info. Bovendien word ik al twee dagen opgebeld door Proximus: telkens als ik opneem kom ik in een zogenaamde wachtrij terecht, om één minuut later uit de lijn gegooid te worden. Gisteren kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, maar de dame die opnam reageerde brutaal en onbeleefd. Haar antwoord was letterlijk dat ze mij niet kon helpen, dat ik “maar moest afwachten” en gewoon moest zorgen dat ik de telefoon opneem wanneer Proximus belt. Alsof ik altijd tijd moet hebben wanneer het hen uitkomt, en dan nog word ik gewoon uit de lijn gegooid.

Ik word nu al weken van het kastje naar de muur gestuurd, telkens met tegenstrijdige of zelfs valse informatie, en ik moet telkens zelf achter alles aangaan. 

Dag Jolien

Ik volg hier even mee.

Ik plaatste ook een pre order op 15 september. Mits vooruitbetaling van 499€. 

Kort daarna bleef ik in contact met proximus voor eventuele verdere updates want ik kreeg niets van  verdere informatie binnen..

Ook kon ik de bestelling niet bevestigen aangezien ik daar opnieuw een bedrag van 499€ moest betalen.

Proximus winkel bezocht, telefonisch contact opgenomen, chatberichtjes gestuurd; met als antwoord dat alles in orde was, ik verder niets meer moest doen, buiten afwachten..

Tot op vandaag NIETS van mails ontvangen, geen verdere updates..

Integendeel, ik kreeg wel een smsje binnen dat mijn reservatie verlopen was omdat ik de bestelling niet kon voltooien. Opnieuw contact opgenomen met hetzelfde antwoord dat ik moesr afwachten.

Ik ben ten einde raad, enkel op de proximus forums vind ik ietwat informatie om hoopvol te kunnen blijven. Dit is absoluut niet leuk.. 
Ik heb geen idee hoe dit verder gaat aflopen..