Goeiemorgen,
Graag een correcte info mbt mijn lopend order.
Préorder Iphone pro max nat tit .256 gb op 15/09 17h35 met mutatie pay@go naar abo
22/09 it issue,: order geannuleerd volgens klantendienst, dan toch niet geannulleerd order is in orde en abo wordt savonds actief, iphone is onderweg. Bemerlking: otder staat plots op geplaats t 22/09’en niet 15/09 zoals voordiien. Bestelling afgesloten ondertussen.
- waar is mijn order
- ben ik achteraan gegooid id preorder prio —→ 22/09 ipv 15/09
- zoja is er nog stock en graag levertindicatie of krijgen we elke week een verontschuldigingsmail waar geduld wordt gevraagd
- wat is de commerckele geste voor dit tijdverlies en verspilde uren door op elke chat tel etc maar weer geen of onjuist antwoord te krijgen?
- waarom lijkt bij elke launch en preorder de voorbije jaren (iphones) dit issue telkens weer te gebeuren met krak dezelfde problemen , forum staat er vol van.
Dank U voor een opheldering.
Een teleurgestelde klant.