Skip to main content

Goeiemorgen,

Graag een correcte info mbt mijn lopend order.

Préorder Iphone pro max nat tit .256 gb op 15/09 17h35 met mutatie pay@go naar abo

 

22/09 it issue,: order geannuleerd volgens klantendienst, dan toch niet geannulleerd order is in orde en abo wordt savonds actief,  iphone is onderweg. Bemerlking: otder staat plots op geplaats t 22/09’en niet 15/09 zoals voordiien.  Bestelling afgesloten ondertussen.

 

  • waar is mijn order
  • ben ik achteraan gegooid id preorder prio —→ 22/09 ipv 15/09
  • zoja is er nog stock en graag levertindicatie of krijgen we elke week een verontschuldigingsmail waar geduld wordt gevraagd
  • wat is de commerckele geste voor dit tijdverlies en verspilde uren door op elke chat tel etc maar weer geen of onjuist antwoord te krijgen? 
  • waarom lijkt bij elke launch en preorder de voorbije jaren (iphones) dit issue telkens weer te gebeuren met krak dezelfde problemen , forum staat er vol van. 

Dank U voor een opheldering.

Een teleurgestelde klant.


 

 

Geen reactie

Reageer