Vraag

klantvriendelijkheid

  • 12 februari 2020
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Beste,

ik probeer al meer dan 20min een mail te versturen, jammer genoeg een totaal gebruiksonvriendelijke website. Ik vind dus geen mogelijkheid om rechtstreeks een mail te sturen, telkens verwijzingen naar pagina’s die niet van toepassing zijn. Ik liet een bericht na om teruggebeld te worden, specifieke dag en tussen bepaalde tijdstippen. Jammer genoeg geen reactie. Op heden nu enkele dagen zonder tv, lijkt me niet nuttig om nog verder energie in te stoppen. Terugbellen hoeft niet echt meer, ik heb intussen enkele alternatieven vergeleken ifv service - kostprijs. Ik beslis eerstdaags om een overstap te maken. Jammer. 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Het is wel raar voor een firma  in communicatie hé! Ik denk niet dat ze graag mailen.

Iets van hetzelfde met blijkbaar toch een antwoord : het is uit de archiven, dus nog geldig?

https://nl.forum.proximus.be/archieven-2010-2017-44/hoe-stuur-ik-een-email-naar-proximus-helpdesk-38745

Echt een é-mail adres heeft proximus niet , maar meer een online mailformulier dat je kunt invullen maar meestal als je de flow volgt ivm je probleem kom je er op uit dat je kunt bellen naar 0800 22 800 !!!!

Maar als je de weg niet vindt dan via http://proximus.be/contact > stuur een e-mail > ik heb een vraag over mijn factuur > nog niet geholpen > mail ons 

op deze manier je probleem doorsturen 

of je kunt eventueel via deze weg proberen >  proximus.customer.care@proximus.com

Reputatie 4
Badge +1

 http://proximus.be/contact  is zo vermoed ik toch een formulier voor bedrijven? 

nee,  waarom denk je dat? 

dit is identiek aan deze onderstaande link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Reputatie 7
Badge +4

@geert_092 Mijn excuses voor deze slechte ervaring. Het is inderdaad zo dat ondersteuning via mail niet vaak gebruikt wordt hier. Het is niet zo makkelijk om een TV-probleem op te lossen via mail omdat er geen directe communicatie is. Wij kunnen u het beste telefonisch helpen via 080022800 of via sociale media (twitter, messenger, facebook, en het forum). 

Ik hoop dat ik u via deze weg toch nog mag proberen te helpen. Ik heb ondertussen uw lijn gecontroleerd en zie van hieruit niet onmiddellijk een probleem. Wat gebeurt er al u TV wil kijken ? Wat krijgt u te zien op uw scherm ? 

Reageer