Ter info: morgen pas kunnen de medewerkers van Proximus je hiermee verder helpen als ze hier op het forum terug langskomen.
Hier kan je de mogelijkheden voor klacht indienen terugvinden, maar wacht inderdaad af tot morgen:
19. Bemiddelings- en geschillenbeslechtingsprocedure 19.1 In geval van moeilijkheden in verband met de uitvoering van de Overeenkomst, kan de Klant zich richten tot de Klantendienst van Proximus. De klachten over ongerechtvaardigde buitengebruikstelling moeten worden ingediend binnen vijf kalenderdagen na de buitengebruikstelling. Indien de klacht na deze termijn wordt ingediend, wordt de periode tussen de vijfde dag en de dag waarop de klacht wordt ingediend, niet in aanmerking genomen bij de berekening van de schadevergoeding. 19.2 Indien de Klant het niet eens is met de beslissing van Proximus met betrekking tot zijn klacht, kan hij zich wenden tot de Bemiddelingsdienst voor Telecommunicatie (Koning Albert II-laan 8, bus 3, 1000 Brussel, tel.: 02/223.06.06 fax: 02/219.86.59, plaintes@mediateurtelecom.be, www.mediateurtelecom.be) die wettelijk opgericht werd bij het Belgisch Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie. 19.3 De bepalingen van de Overeenkomst zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
Schadevergoeding:
13.5. De aansprakelijkheid van Proximus ten aanzien van de Klant is, per gebeurtenis die aanleiding geeft tot haar aansprakelijkheid, beperkt tot het totale bedrag dat de Klant aan Proximus heeft betaald in het kader van deze Overeenkomst in de 6 maanden voorafgaand aan de schadeveroorzakende gebeurtenis (met uitzondering van eventuele eenmalige kosten). Bovendien zal de aansprakelijkheid van Proximus ten aanzien van de Klant in geen geval meer bedragen dan een gecumuleerd bedrag van EUR 200.000 per kalenderjaar.
Ter bijkomende info deze en andere voorwaarden kun je terugvinden > https://proximus.be/voorwaarden
Dag NancyBrugge,
Ik heb een dossier (44324443) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Mvg, KoenN
Beste, de dame die me heeft opgebeld was van de facturatiedienst en had geen weet van mijn dossier. ik heb alles nog maar eens verteld (wordt mijn vraag dan nergens bijgehouden?). Op mijn vraag hoe ik een formele klacht kan indienen via mail verwees ze me door naar jullie website, tot ik samen met haar heb geprobeerd jullie te mailen. De dame ervaarde samen met mij dat het effectief niet lukt om jullie via mail een klacht door te sturen. Ze stuurde me dan maar door naar jullie facebookpagina of chat, daar kan ik mijn ongenoegen al dan niet publiekelijk uiten. Dat is mijn stijl niet. Op mijn vraag wat er keer na keer is fout gelopen en wat nu het antwoord is op mijn vraag wat mij te doen staat om een werkende extender pro in huis te krijgen kon ze me niet helpen. Ze wou me doorverwijzen, daarvoor heb ik bedankt: ik ben de afgelopen maand al heel vaak doorverwezen, telefonisch, van de ene winkel naar de andere, van een operator naar een shop, naar een technieker die een installateur bleek te moeten zijn,… Na heel wat verloren tijd en nutteloze verplaatsingen van mij en jullie technieker kan ik een nieuw toestel nog steeds niet gebruiken en krijg ik van niemand een deftige uitleg over wat er juist is fout gelopen, de 7 Proximuswerkers met wie ik persoonlijk of telefonisch contact heb gehad in deze zaak zeggen allen iets anders. Frustrerend. Ik ben bereid aanstaande zaterdag thuis te blijven als ik zou weten wat er is fout gelopen, waarom en als ik een plausibele uitleg zou krijgen over hoe een extender pro in gebruik kan worden genomen.
Ter info:
lukt het ook niet via deze webpagina > klik hier > contacteer mij
Of ook hier om te bestellen > klik hier
Installatie > klik hier
@NancyBrugge Dossier 44324443 werd hiervoor opgemaakt. Een collega van de bevoegde dienst zal hiervoor nog contact met je opnemen. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella
@NancyBrugge
De dame die je had opgebeld, was niet de dossierbeheerder van het opgemaakte dossier. Vandaar dat ze er ook niks van wist. Excuses
De info uit het lopende dossier heb ik naar collega’s van een specifieke technische dienst gestuurd. Zij hebben vaker contacten indien het technisch niet goed loopt bij de klant en helpen actief zoeken naar een oplossing.
Samen met hen wil ik kijken hoe we dit zo goedkoop/best mogelijk voor jou oplossen. We volgen dit verder op.
vriendelijke groeten,
Tina
@NancyBrugge
Nancy, ondertussen zijn er collega’s van technische dienst die je proberen te bereiken.
Kan je in je profiel het contactnummer invullen om je te bereiken ? eventueel info over beste tijdstip ?
We doen ons best om dit op te lossen.
Geef een seintje als alles is aangevuld ?
bedankt !