Beste,
Na 3 weken van het kastje naar de muur te worden gestuurd door verschillende werknemers van Proximus wens ik mijn klacht formeel te bezorgen via mail. Daar het niet lukt hoop ik via deze weg gehoor te krijgen.
- eind dec 2019: ik ga naar Proximus Maalse Steenweg Sint-Kruis om een wifibooster en extender pro. Dat is daar niet verkrijgbaar, ik moet alles telefonisch bestellen, aldus de aanwezige verkoper.
- 2jan: ik bel jullie diensten op en bestel alles.
- 4 jan haal ik alles af in een Bpostpunt.
- de wifibooster werkt, de extender pro niet. Mijn huidige (gewone) extender werkt wel.
- woe 8/1 bel ik jullie diensten op. De man kan mij niet helpen, een specialist ter zake zou mij zelf opbellen.
- later in de namiddag belt er mij een specialist op. Ik moest wel aan de “specialist” uitleggen hoe de lichtjes op het toestel volgens de handleiding moesten branden. De specialist verwijst me door naar een Proximuswinkel, daar zouden ze het toestel uitmeten en eventueel vervangen.
- za 11/1 ga ik naar Proximus Steenstraat, met het toestel, maar daar kunnen ze me niet helpen. Ik moet zelf terug telefonisch met jullie diensten contact opnemen.
- bij mijn thuiskomst ontvang ik een mail waarin verwezen wordt naar mijn interesse in tv replay, ik heb daar geen interesse in! Ik heb enkel interesse in het vlot kunnen bellen met mijn gsm als ik thuis ben, in elke ruimte. Nu heb ik via de gewone extender enkel gsmbereik in mijn living.
- ik bel terug jullie diensten op, za 18/1 zou er iemand komen.
- ik moet mij een halve dag vrij houden. Op za 18/1 om 15u komt een technieker, na een uur! deelt hij mee dat jij een technieker is, maar dat er een installateur moet komen, ik moet daarvoor bellen en een nieuwe afspraak vragen. Volgens de technieker mag een extender pro niet zomaar worden afgeleverd, die moet geactiveerd en geïnstalleerd worden.
- za 25/1 zou een installateur komen. Terwiijl ik deze afspraak maak vraag ik hoe ik mijn ongenoegen via mail te kan formuleren daar het via de website niet lukt jullie te mailen. De man zou me een link bezorgen. Ja, naar jullie website waarop staat dat ik jullie niet kan mailen.
- Morgen neem ik contact op met een andere provider om te horen wat zij mij kunnen bieden. Voor de extender pro moet ik 30 euro per maand extra betalen, voor deze prijs kan elke andere provider geen slechtere service bieden denk ik.