Ik heb op 19/03/2026 een verzoek ingediend voor de installatie en activatie van fiber internet en dit na een mail van Proximus zelf, waarin aanbevolen werd om over te schakelen naar fiber internet. De eerste 2 afspraken waren op 03/04 en 08/04. Op 01/04 krijg ik herinneringsbericht van de afspraak, op 03/04 krijg ik bericht dat de technieker door overmacht niet kan langskomen. Ik heb bijna 1u aan telefoon gewacht vooraleer ik iemand kon spreken om de afspraken te herplannen. Toen werden de afspraken herpland naar 17/04 en 23/04. Deze keer heb ik geen herinneringsbericht gekregen. Vandaag op 17/4 is de technieker weer niet gekomen, en deze keer heb ik zelfs geen bericht gekregen van de technieker. Nu zijn de afspraken herpland naar 6/5 en 11/5. Dit is niet meer normaal, iemand die 2x de dupe is van een niet nagekomen afspraak door de technieker, krijgt nu weken later een afspraak. En welke garantie heb ik dat de technieker effectief op 6/5 zal komen? Proximus zou in dergelijke geval meer moeite moeten doen om de nieuwe afspraak vroeger in te plannen. Ik ben mij ook bewust van mijn recht op een compensatie in geval van niet nagekomen afspraken door telecom bedrijven. Als de technieker op 6/5 opnieuw niet komt opdagen, zal ik ook een klacht indienen bij de ombudsdienst. Ik moet mijn planning werk/verlof al 2x aanpassen door de niet nagekomen afspraken. Mijn vraag is dus vooral, kan het echt niet vroeger ingepland worden of kunnen jullie ten minste garanderen dat ze op 6/5 wel zullen komen?
Vraag
Klacht: tweemaal geen technieker op afspraak! Nu 3de afspraak ingepland
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.