Klantnr 62450**** Orderreferentie SHE_R0000002601461****** Afspraak in proximusstore op 29juni voor overstap van Orange naar professioneel pack bij proximus. Krijg daar te horen installatie op 19 juli na ons verlof. Op 19 juli echter niemand komen opdagen. De zaterdag opnieuw naar shop, hebben ze klaarblijkelijk de afspraak geboekt op de maand voordien, dus 19 juni nog voor de overstap! Nieuwe afspraak op 12 aug, weer niemand gezien of gehoord. Als zelfstandige al 2 daginkomsten foetsie. 2 u geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen..tevergeefs..Nu opnieuw zomaar een afspraak ingepland vandaag 21 sept zonder te checken. Als jullie op die manier met klanten omspringen en wij inkomens verlies lijden door jullie toedoen, dan denk ik dat ik alle recht heb om het hele pack te annuleren. Als het moet via de bevoegde instanties, so be it, de bewijzen heb ik bij de hand.
Grt VS-Care zaakvoerder