Na 2.5 jaar bericht proximus mij dat fiber beschikbaar is. Een vriendelijke man aan de telefoon legt alles uit en zegt dat er twee installaties moeten gebeuren. A) De kabel leggen tot in appartement en B) Het activeren en aansluiten. Al niet zo happy mee want ze vergeten dat ik ook moet werken en hiervoor dagen verlof moet opofferen of uitzonderingen op mijn werk moet vragen. Maar goed eerste afspraak op 18/03 en tweede op 23/03. Plots op 16/03 een telefoon, we zijn binnen een halfuurtje bij U thuis. Euhm, ik ben niet thuis er is geen afspraak. Haja ok we kunnen eventueel na de middag dan komen. Dus ik alles geregeld om dan toch maar thuis te zijn. Om 13:00 uur even gebeld want nog niemand te zien. Om 16:30 uur komen ze er dan toch door. 3 mensen in witte lichte vracht. 1 doet geen moeite om uit te stappen. Een tweede spreekt geen woord Nederlands en de derde is denk ik dan meegekomen als vertaler tolk. Oei hier hangt al een kastje van fiberklaar ? Zoals U ziet inderdaad. Ha we dachten dat we dat moesten komen hangen. Ja neen dus he. Dan zal het wel voor een meting zijn. We zullen daar dan het nodige voor doen. Ja ok je bent hier nu toch he. 10 minuten later. Meting zal niet lukken want onze man in de centrale is daar niet meer. Kunnen we morgen terugkomen ergens rond 13:00 uur. Dus ik weer geregeld dat ik thuis ben om 13:00 uur. Nu staan ze al vanaf 13:00 uur op de parking aan mijn appartement. Handjes met een sigaretje uit de venster (mag niet gerookt worden en staat aangegeven maar ze negeren het gewoon). Ze staan hier ondertussen al anderhalf uur te niksen en hebben telefonisch gemeld dat hun man aan de centrale er nog niet is. Ze zullen bellen als die aankomt. Ik zie het al zo aankomen dat ik straks weer een melding krijg dat het vandaag niet zal lukken. Beste proximus ik heb dan maar meteen wat foto’s getrokken als bewijsmateriaal want dit is schrijnend !!!!!! Ik ben ook niet van plan morgen thuis te zijn als het vandaag niet lukt. En morgen vertrekt het richting krant. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze na anderhalfuur zitten in de auto de moeite toch gaan nemen om uit te stappen en te werken misschien !
Klacht installatie fiber
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.