Uit pure wanhoop en oneindige frustratie probeer ik via deze weg mijn “verzoek” op te lossen; mijn “verzoek” voor internetinstallatie op mijn nieuw adres.
Men zou denken dat dit een extreem simpel verzoek is, echter bij Proximus blijkt dit al even uitdagend als een hersenkrakende wiskundige stelling.
Wij zijn in oktober verhuisd naar ons nieuw adres.
Ik heb in augustus de verhuisdienst van Proximus gecontacteerd (dus ruim op voorhand), en er waren twee afspraken ingepland:
29 september met een fibertechnieker en 06 oktober met een Proximus-technieker.
De fibertechnieker is nooit komen opdagen, een volledig verloren dag voor mij maar dit terzijde. Echter dit luide het begin in van een eindeloze lijdensweg…
Het heeft weken geduurd om een nieuwe afspraak te krijgen. Elke contactname met Proximus had repliek “het ligt niet in onze handen”, "we bellen u terug in 24u", "we hebben een ticketje aangemaakt", "we hebben het geëscaleerd"...
Maar helaas werd ik NOOIT terug gecontacteerd of geholpen. Onbegrijpelijk want de vraag was nogmaals extreem simpel: herboeken van een afspraak.
Na lang lang lang lang lang lang lang lang aandringen: nieuwe afspraak met fibertechnieker gekregen: 24 november (= 2 maand na eerste afspraak !!!) en 02 december met Proximus technieker.
De techniekers zijn komen opdagen. Halleluja dachten we! Helaas bracht de Proximus technieker geen Halloween-snoep: de fiberinstallatie is slecht gedaan, ze moeten terugkomen.
Mijn ontevredenheid gezakt tot de dieptes van de Grand Canyon.
2e fiberafspraak: 28 november: Fibertechnieker heeft de “situatie bekeken”, m.a.w. niets gedaan.
3e fiberafspraak: 02 december: Installatie opnieuw uitgevoerd (hopelijk goed uitgevoerd?) en opnieuw de melding “u zal gecontacteerd worden door Proximus voor een afspraak met een Proximus-technieker”
We zijn nu 11 december, 2 weken na installatie, 4 maand na aanvraag en geen enkele reactie van Proximus.
Telkens wij hen contacteren terug dezelfde repliek "we hebben een ticketje aangemaakt", "we hebben het geëscaleerd", "we bellen u terug in 24u", blijkbaar leven we niet in hetzelfde tijdsuniversum als Proximus want na 2 weken nog steeds niets.
En mijn vraag is wederom extreem simpel: Een afspraak met een Proximus technieker.
HELP AUB!
We zijn bijna kerstmis. Kan iemand ons helpen met een kerstmirakel en deze oneindige calvarietocht stoppen???
Bedankt!
