Skip to main content
Vraag

Klacht: al 4 maand aan het wachten op installatie internet: HELP! Kan iemand helpen met een kerstmirakel ?!

• December 11, 2025
  • 6 reacties
  • 34 Bekeken

Uit pure wanhoop en oneindige frustratie probeer ik via deze weg mijn “verzoek” op te lossen; mijn “verzoek” voor internetinstallatie op mijn nieuw adres. 

Men zou denken dat dit een extreem simpel verzoek is, echter bij Proximus blijkt dit al even uitdagend als een hersenkrakende wiskundige stelling. 

Wij zijn in oktober verhuisd naar ons nieuw adres.
Ik heb in augustus de verhuisdienst van Proximus gecontacteerd (dus ruim op voorhand), en er waren twee afspraken ingepland:

29 september met een fibertechnieker en 06 oktober met een Proximus-technieker.
De fibertechnieker is nooit komen opdagen, een volledig verloren dag voor mij maar dit terzijde. Echter dit luide het begin in van een eindeloze lijdensweg…

Het heeft weken geduurd om een nieuwe afspraak te krijgen. Elke contactname met Proximus had repliek “het ligt niet in onze handen”, "we bellen u terug in 24u", "we hebben een ticketje aangemaakt", "we hebben het geëscaleerd"...

Maar helaas werd ik NOOIT terug gecontacteerd of geholpen. Onbegrijpelijk want de vraag was nogmaals extreem simpel: herboeken van een afspraak.

Na lang lang lang lang lang lang lang lang aandringen: nieuwe afspraak met fibertechnieker gekregen: 24 november (= 2 maand na eerste afspraak !!!) en 02 december met Proximus technieker.

De techniekers zijn komen opdagen. Halleluja dachten we! Helaas bracht de Proximus technieker geen Halloween-snoep: de fiberinstallatie is slecht gedaan, ze moeten terugkomen.

Mijn ontevredenheid gezakt tot de dieptes van de Grand Canyon.

2e fiberafspraak: 28 november: Fibertechnieker heeft de “situatie bekeken”, m.a.w. niets gedaan.

3e fiberafspraak: 02 december: Installatie opnieuw uitgevoerd (hopelijk goed uitgevoerd?) en opnieuw de melding “u zal gecontacteerd worden door Proximus voor een afspraak met een Proximus-technieker”

We zijn nu 11 december, 2 weken na installatie, 4 maand na aanvraag en geen enkele reactie van Proximus.

Telkens wij hen contacteren terug dezelfde repliek "we hebben een ticketje aangemaakt", "we hebben het geëscaleerd", "we bellen u terug in 24u", blijkbaar leven we niet in hetzelfde tijdsuniversum als Proximus want na 2 weken nog steeds niets.
En mijn vraag is wederom extreem simpel: Een afspraak met een Proximus technieker.

HELP AUB!

We zijn bijna kerstmis. Kan iemand ons helpen met een kerstmirakel en deze oneindige calvarietocht stoppen???

Bedankt!

6 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 11, 2025

@Kris1986 Kan u in uw profile bij tickets het ordernummer noteren met toebehorend klantnummer.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2025

@Kris1986 Kan u in uw profile bij tickets het ordernummer noteren met toebehorend klantnummer.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel.

Toegevoegd!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 11, 2025

@Kris1986 Als ik het goed begrijp, werkt er momenteel helemaal niets op het adres dat u hebt genoteerd bij tickets (geen internet, televisie, enzovoort).Klopt dat ? Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2025

@Kris1986 Als ik het goed begrijp, werkt er momenteel helemaal niets op het adres dat u hebt genoteerd bij tickets (geen internet, televisie, enzovoort).Klopt dat ? Groetjes,Joel.

Dag Joel, klopt op dit moment hebben wij geen internet, televisie, enz. Fiberklaar is klaar met hun installatie. Er moet dus gewoon een Proximus-technieker komen om de modem te installeren.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 11, 2025

@Kris1986 

Op basis van de informatie die ik momenteel kan raadplegen, lijkt het pack geactiveerd te zijn op het door u opgegeven adres.

In dit geval zal ik uw dossier doorgeven aan mijn collega’s van de technische dienst, zodat er een afspraak kan worden ingepland om een technieker langs te sturen.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Groetjes,Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2025

@Kris1986 

Op basis van de informatie die ik momenteel kan raadplegen, lijkt het pack geactiveerd te zijn op het door u opgegeven adres.

In dit geval zal ik uw dossier doorgeven aan mijn collega’s van de technische dienst, zodat er een afspraak kan worden ingepland om een technieker langs te sturen.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Groetjes,Joel

Dag Joel, er is geen probleem met het pack. De technische dienst is al op de hoogte. We zijn al 4 maand aan het wachten op een technieker. Waarom duurt dit zo lang? Waarom word ik niet gecontacteerd? Het gaat om een simpele afspraak inplannen met een technieker. Dit is geen oplossing!