Skip to main content
Vraag

kan geen datum toewijzen voor installatie fiber via de link

• October 1, 2025
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

we zijn op 29/9 klant bij proximus op aanraden van een medewerker. de 4 gsm nummers zijn zonder problemen overgezet naar proximus. diezelfde dag krijg ik een mail met een link waar ik datums kan vastleggen voor installatie fiber. nu probeer ik al 2 dagen en telkens krijg ik een foutmelding dat de applicatie niet werkt, en ik ook geen datum kan prikken. ik heb vandaag dan maar naar het 0800 nummer gebeld en daar kon men ook geen datum prikken. ik ben bang dat dit op de lange baan wordt geschoven en ik met 2 facturen kom te zitten van telenet en proximus.

weet iemand raad?  

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 1, 2025

@peter cr Heeft u de import van uw gsm-nummers al bevestigd via de link die u per e-mail of sms heeft ontvangen?
Deze bevestiging is noodzakelijk om de overdracht van uw nummers correct uit te voeren én om een afspraak(Fiber) te kunnen inplannen..Groetjes Joel.

• Auteur
  • Rising star
  • October 1, 2025

Ik heb wel e-mail gekregen , met als titel : vallideer uw aanvraag.

maar er steken enkel 2 pdf’s in en geen link ?

• Auteur
  • Rising star
  • October 1, 2025

het is ondertussen toch gelukt om via het portaal een afspraak te maken .

bedankt voor de reacties 

• Apprentice
  • October 12, 2025

Ik krijg ook een foutmelding bij het portaal om een datum te kiezen voor installatie en activatie van Fiber.
Al gebeld, toen zeiden ze dat ze het gingen heractiveren, maar daarna terug hetzelfde probleem.

Wat heeft u gedaan om het te doen laten werken peter cr?

• Auteur
  • Rising star
  • October 14, 2025

Een aantal keer geprobeerd en dan lukte het.

verl succes