Skip to main content
Vraag

Kan geen datum kiezen voor activatie en installatie van Fiber.

  • October 12, 2025
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

Vorige week gebeld geweest door Proximus, met de boodschap dat ze na de nodige werken in de straat eindelijk Fiber kunnen doortrekken tot binnen bij ons thuis.
Ik ga akkoord om dit te laten doen en moet via een portaal dat ze gaan doormailen een afspraak vastleggen.

Op het portaal zelf komt er een foutmelding en kan ik geen enkele datum selecteren.
Ik neem dag er na contact op met de helpdesk en die zeiden dat ik het “te veel” geprobeerd heb en dat ze het opnieuw gaan activeren en dat het nu zeker gaat lukken.

Gisteren krijg ik nieuwe mail met link naar het portaal, en exact hetzelfde probleem.

Iemand ervaring mee?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 12, 2025

Via MyProximus zie ik dat er een bestelling in behandeling is en dat ik moet “vervolledigen”.
Als ik daarop druk kom ik opdezelfde pagina, met dezelfde foutmelding terecht.
De foutmelding komt er na 1min op, door een Internal Server Error bij de call:
https://www.proximus.be/rest/agenda/orders/{#ordernumber}/timeslots?zipcode=&country=&lang=&duedate=&provisionings=provisioningId... etc


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 13, 2025

@VanKers  Ik doe navraag en laat je nog feedback.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 13, 2025

@VanKers  De dienst Dispatch laat weten dat ze jou gecontacteerd hebben en dat er data is vastgelegd.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 13, 2025

@Luc.M , klopt, de afspraken zijn vastgelegd via telefoon.
Bedankt!