Skip to main content

Iphone retour sturen

  • September 30, 2025
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Op 12/09 heb ik een iphone 17 pro gereserveerd (R4WEBSHOP047542633). Ik heb die dag nog de bestelling geannuleerd. Op 12/09 werd de telefoon alsnog geleverd. Ik was niet van plan deze te aanvaarden, maar na contact met jullie werd er mij meegedeeld dat er een retourlabel in de doos zou zitten. Tot mijn verbazing geen retourlabel waardoor ik nu sinds 19/09 probeer het toestel terug te sturen. Ik wens DRINGEND een retourlabel, terugbetaling en een compensatie.

Elke dag moet ik contact opnemen met jullie met de vraag waar het retourlabel blijft en ik krijg elke dag een ander verhaal en ander excuus.

Mijn geduld is op!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 1, 2025

@Foudi Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Bij Tickets mag u uw naam en adres noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 1, 2025

zonet toegevoegd