Skip to main content
Vraag

iphone 17 pro 256 silver

  • October 15, 2025
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Ik heb op 18/09 een pre order geplaatst van de Iphone 17 Pro 256 Silver met abbo. ondertussen heb ik al het maandelijkse bedrag en de 299 euro betaald terwijl ik de gsm nog niet eens deze maand heb gehad ma bon. Ik heb verschillende keren aan de live chat gevraagt hoe het zat met de levering en 2 keer te horen gekregen dat het al bij Bpost ligt wat niet waar is dus regelrecht in mn gezicht gelogen, 3 weken geleden naar de winkel geweest en werd verteld dat het max 2 weken ging duren. ondertussen al 3.5 week verder en nog niks gezien of gehoord.

wel elke maandag altijd ne onnozele mail van de vertraging!!

in mijn ogen is dit geen pre order meer!

wanneer krijgen we ze nu eind oktober? november? december?

proximus en hun klantendienst is naar de zak aant gaan want niemand weet van toeten of blazen iets

als ik em voor 25 okt NIET heb annuleer ik mijn ‘pre order’! 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Rising star
  • October 16, 2025

ik ook op de 17de!!


  • Rising star
  • October 20, 2025

ik ook op de 17de!!

Ik op 16 september pre order geplaatst. Nog steeds geen verdere vooruitzichten


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 20, 2025

@ShannaAvet 

dubbele post

ik sluit omdat er via een andere post werd geantwoord.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 20, 2025

@brenttt 

ook dubbele post: het type “pro” wordt maar mondjesmaat door Apple toegeleverd… 

De meeste toestellen zijn ondertussen toch al geleverd.  Achterstand wordt alle weken kleiner.

mvg

Tina