Ik heb op 18/09 een pre order geplaatst van de Iphone 17 Pro 256 Silver met abbo. ondertussen heb ik al het maandelijkse bedrag en de 299 euro betaald terwijl ik de gsm nog niet eens deze maand heb gehad ma bon. Ik heb verschillende keren aan de live chat gevraagt hoe het zat met de levering en 2 keer te horen gekregen dat het al bij Bpost ligt wat niet waar is dus regelrecht in mn gezicht gelogen, 3 weken geleden naar de winkel geweest en werd verteld dat het max 2 weken ging duren. ondertussen al 3.5 week verder en nog niks gezien of gehoord.
wel elke maandag altijd ne onnozele mail van de vertraging!!
in mijn ogen is dit geen pre order meer!
wanneer krijgen we ze nu eind oktober? november? december?
proximus en hun klantendienst is naar de zak aant gaan want niemand weet van toeten of blazen iets
als ik em voor 25 okt NIET heb annuleer ik mijn ‘pre order’!
