Skip to main content
Antwoord

iphone 17 besteld, geen bevestiging

  • September 18, 2025
  • 6 reacties
  • 537 Bekeken

Beste,

 

heb zonet iPhone 17 besteld met abonnement.

behouden van huidige abonnement en

eenmalige betaling 9€ / 35€ per maand.

 

Maar heb geen bevestiging

gekregen of het order is gelukt.

is dit normaal? Of te druk en mail heeft vertraging?

 

help :-) ?

 

 

 

Beste antwoord door Joel M

@JelleF Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Bij Tickets mag u het ordernummer noteren.Dan kijken we het even voor u na.Groetjes,Joel.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

@JelleF Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Bij Tickets mag u het ordernummer noteren.Dan kijken we het even voor u na.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 19, 2025


beste,

bedankt voor de snelle reactie.

Het order is uiteindelijk gelukt.

mijn account stond niet ingegeven als “beheerder”

heb dit aangepast en hierdoor het order kunnen plaatsen.

 

mvg

Een tevreden klant. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 19, 2025

@JelleF Fijn om te horen dat alles voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel.


  • Apprentice
  • September 22, 2025

Ik heb op 15 september iPhone 17 pro max oranje besteld en die zou geleverd worden op 19 september de pre order was correct maar tot vandaag niks ontvangen. Ik had vrijdag gebeld blijkbaar zou die zaterdag geleverd worden maar helaas niks en ik heb ook geen track en trace nummer ontvangen van Bpost. Zaterdag terug gebeld naar Proximus ik had te horen dat het maandag geleverd wordt maar ik geloof het niet hoe gaan ze iets leveren waar van je hebt geen track en tracé ontvangen. Ze geven ook geen duidelijke informatie maar ze sturen mij wel berichten dat mijn abonnement is veranderd maar zonder telefoon 😩😩😩😩😩😩😩😩 ondertussen mijn geld is weg 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2025

@Rena 150 

Excuses voor de vertraging.

Ik zie dat je order in behandeling is gegeven bij de transporteur.

Je krijgt van bpost nog een track en trace code.

mvg

Tina

 


  • Rising star
  • September 23, 2025

@Rena 150 

Excuses voor de vertraging.

Ik zie dat je order in behandeling is gegeven bij de transporteur.

Je krijgt van bpost nog een track en trace code.

mvg

Tina

 

Hoe kan het dat mensen die na 12 september besteld hebben dat die hun toestel al ontvangen en dat mensen die op de pre-order datum een bestelling hebben geplaatst nog steeds niks weten ???

Ik heb op 12 september om 14.06h een orderbevestiging gekregen en ik heb nog steeds geen nieuws ??

Wat is het doel dan om een pre-order te plaatsen en op de site te schrijven toestel gegarandeerd ??

Niemand weet zelfs wanneer ze hun toestellen gaan krijgen ?