Skip to main content

iphone 16 wordt niet geleverd

• October 2, 2025
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Beste, ik en mn vriend hebben voor ons bedrijf een nieuw nummer en telefoon aangekocht op 30 september. Op de bevestiging stond er dat het geleverd ging worden op 2 oktober tussen 8u en 17u (vandaag) maar als ik kijk om meer info te krijgen is alles heel vaag qua info. Op de chats zeiden ze dat er “vertraging” op zit maar ze kunnen niet zeggen hoeveel. Het zou kunnen een maand zijn maar ook een week. Dit vinden we hele slechte service, als wij iets hebben aangekocht en daar geld voor hebben betaald vindt ik dat we tenminste goede info kunnen krijgen ergens. Online niets te vinden over onze bestelling. Alleen het bevestingsdocument dat dit vandaag normaal zou geleverd zijn. Als bedrijf kunnen we niet zomaar een maand wachten. Kan er iemand ons helpen?

Met vriendelijke groet

James en Emma

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • October 2, 2025

Kan iemand aub helpen?

• Auteur
  • Apprentice
  • October 2, 2025

Bestelnummer: R00xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

klantennummer: 38xxxxx38

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 2, 2025

@JamesEnEmma  Ik heb je een uitnodiging gelaten ivm met je account. Ik doe navraag bij logistiek in verband het toestel

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 2, 2025

@JamesEnEmma  Je toestel ligt klaar voor verzending. Vanzodra het pakje is overgedragen ontvang je een traceercode

• Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2025

@Luc.M Dankjewel voor de moeite en de hulp! Alleen vraag ik me nu af hoelang hij nog daar klaar zal liggen voor verzending? Omdat hij nu al enkele dagen op hetzelfde blijft staan. En niet verzonden wordt.

Excuses voor het ongemak!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 3, 2025

@JamesEnEmma De leveringsdatum is voorzien op datum 07/10/2025.Groetjes,Joel.