Vraag

iphone 15 besteld

  • 26 December 2023
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Op 11 december nieuwe iPhone besteld deze zou 15 december geleverd worden 

pakket is nooit toegekomen dus verdwenen via Bpost klacht ingediend en via Proximus woensdag een blad moeten tekenen dat ik het pakket niet ontvangen heb 

als je nu contact opneemt is de uitleg dat ze wachten op Bpost voor een onderzoek 

ja salu wi zeg 

ondertussen geen telefoon en geld ook weg tot ik een nieuw toestel krijg maar als je vraagt hoe lang krijg je geen antwoord 

 wat een slechte service 


5 reacties

@Tatjana smans 

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen verder onderzoeken , als ze de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Tatjana smans  Je dossiers zijn in behandeling. men neemt steeds contact met je ivm met de afhandeling.

Hoe lang kan zoiets duren al 2 weken geleden dat de telefoon is verdwenen en jullie wachten op antwoord van Bpost terwijl ik al meer dan 1 week geleden antwoord heb gekregen van Bpost dat het pakket verdwenen is heel raar 

Ze geven ook geen datum waarop iets eigenlijk zou afgehandeld moeten zijn 

zo werkt het bij de meeste bedrijven 

Reputatie 7
Badge +3

@Tatjana smans Kan u uw klantnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even verder na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Tatjana smans 

Je hebt je nieuwe toestel afgehaald in het postpunt.

Veel plezier ermee.

Groeten

Tina

Reageer