Vraag

iPhone 15

  • 3 October 2023
  • 44 reacties
  • 614 Bekeken

Reputatie 2

Heeft er iemand die meegedaan heeft met de pre order voor iPhone 15 zijn toestel al mogen ontvangen?


44 reacties

Reputatie 3

Heeft er iemand die meegedaan heeft met de pre order voor iPhone 15 zijn toestel al mogen ontvangen?

nee ng alltijs ni

Reputatie 3
Badge

Hier ben ik ook benieuwd naar…

Reputatie 4
Badge

Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Reputatie 3

Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

heb gezien vandaag was de pro er efkus terug inde shop van de plus hoge gb is ng alltijd wachten 

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

De pro komt af en toe in stock maar me pre-order leveren doen ze niet. Wat is dat voor grap! Stuur ik hun berichtjes, bel ik en iedereen zegt wat anders. Ben al 4 jaar klant, nooit problemen gehad tot ik een pre-order wou plaatsen en veel andere websites melden dat het 3-8 weken kan duren. Maar bij Proximus is al dat we te horen krijgen “We weten het nog niet, we wachten op levering”  maar dan kan je toch zien wanneer Apple gaat leveren? Of sturen ze zomaar bestellingen van iPhones zonder dat ze track&trace gebruiken. En dan heb je nog eens een geautomatiseerd mail om ons “gerust” te stellen

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

zag ook dat sommige kleuren/gb bij de Plus niet in stock waren… Hopelijk krijgen we het zo snel mogelijk. 

Reputatie 3

@sivaaaaa

zag ook dat sommige kleuren/gb bij de Plus niet in stock waren… Hopelijk krijgen we het zo snel mogelijk. 

heb gehoord hoe lager de gb hoe meer ae er van maken maar van de 512 maken ze niet veel

Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

heb gezien vandaag was de pro er efkus terug inde shop van de plus hoge gb is ng alltijd wachten 

Ik heb plus roze 128gb maar ook nog niks hoor…

Reputatie 2

Ik heb zelf de iPhone 15 pro besteld, snap het gewoon niet goed dat ze geen verwachte leveringsdatum kunnen geven. En blijkbaar zo te lezen is iedereen hier nog aan het wachten. Pfff

Reputatie 3

Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Ik heb de roze iPhone 15  besteld en ook nog steeds niets. 

Reputatie 4
Badge

Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Ik heb de roze iPhone 15  besteld en ook nog steeds niets. 

Hebben ze wel in stock normaal, nee? Ze hebben echt een rare systeem hier.

Reputatie 4
Badge

Nou hopen op het beste, misschien krijgen we het komende weken binnen!

Reputatie 3

Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Ik heb de roze iPhone 15  besteld en ook nog steeds niets. 

Hebben ze wel in stock normaal, nee? Ze hebben echt een rare systeem hier.

Op de website komen er wel van de iPhone 15 in stock maar nooit de roze 😅 jammer genoeg zal ik gewoon geduld moeten hebben 

Reputatie 4
Badge

@ElkeBo 

Was gisteren wel even in stock dan, nou ja we gaan hem uiteindelijk wel krijgen dus…

Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel. 

Reputatie 2

Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel. 

Wat leuk voor je, hier spijtig genoeg nog geen beweging in de zaak ☹️

Reputatie 3

Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel. 

Hopelijk ontvang je hem! 

@Jessica.h Wel grappig.
Deze ochtend belden ze mij over mijn klacht bij Test Aankoop en nu plots wordt het toestel geleverd? Ik wil er niets mee zeggen maar het is toch wel toevallig. 

 

Zending is ondertussen gesorteerd dus ik ga morgen het toestel ontvangen.

Reputatie 4
Badge

@JVerhoye 

Even een klacht gaan indienen…Ben zo terug!😂

Reputatie 4
Badge

@JVerhoye 

Wanneer had je besteld?

@esgsel1 Maandag 18/09 rond 18:00 met de ‘special deal’ dus -€229 korting. 

Status in de Proximus app is ook veranderd dus ‘k vermoed dat het wel zal kloppen. 🤷🏼‍♂️

Status in de Proximus app is ook veranderd dus ‘k vermoed dat het wel zal kloppen. 🤷🏼‍♂️

Dit geeft ergens hoop!

ookal ben ik iemand die op de roze plus wacht & echt de aller laatste dag gepre-orderd had (21 sept).

Goed om te weten dat het de dag erna al geleverd kan worden!

Reputatie 4
Badge

@JVerhoye 

Goed nieuws zo te zien! Nu heb ik weer wat hoop haha

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

Had denk ik ook laatste dag pre-order gedaan, dus mijne gaat wat langer duren… Had twijfels en laatste dag was het “Wil hem, toch” en met dat levering snel zou zijn dacht ik “Waarom ook niet?” maar hopen op het beste. Wie weet krijgen we het ook van de week of komende week!

Reageer