Skip to main content

Heeft er iemand die meegedaan heeft met de pre order voor iPhone 15 zijn toestel al mogen ontvangen?

Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel. 

Wat leuk voor je, hier spijtig genoeg nog geen beweging in de zaak ☹️


Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Ik heb de roze iPhone 15  besteld en ook nog steeds niets. 

Hebben ze wel in stock normaal, nee? Ze hebben echt een rare systeem hier.

Op de website komen er wel van de iPhone 15 in stock maar nooit de roze 😅 jammer genoeg zal ik gewoon geduld moeten hebben 


Ik heb zelf de iPhone 15 pro besteld, snap het gewoon niet goed dat ze geen verwachte leveringsdatum kunnen geven. En blijkbaar zo te lezen is iedereen hier nog aan het wachten. Pfff


Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel. 

Hopelijk ontvang je hem! 


@JVerhoye 

Even een klacht gaan indienen…Ben zo terug!😂


@sivaaaaa 
Er is inderdaad vooruitgang haha, nu hopen dat wij het ook binnenkrijgen!

hoppelijk deze week ng kheb er vertrouwen in


Status in de Proximus app is ook veranderd dus ‘k vermoed dat het wel zal kloppen. 🤷🏼‍♂️


Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

heb gezien vandaag was de pro er efkus terug inde shop van de plus hoge gb is ng alltijd wachten 

Ik heb plus roze 128gb maar ook nog niks hoor…


Status in de Proximus app is ook veranderd dus ‘k vermoed dat het wel zal kloppen. 🤷🏼‍♂️

Dit geeft ergens hoop!

ookal ben ik iemand die op de roze plus wacht & echt de aller laatste dag gepre-orderd had (21 sept).

Goed om te weten dat het de dag erna al geleverd kan worden!


@JVerhoye 

Goed nieuws zo te zien! Nu heb ik weer wat hoop haha


@ElkeBo

communicatie is belangrijk…

Ja maar daar doen ze hier niet aan 


Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Ik heb de roze iPhone 15  besteld en ook nog steeds niets. 

Zo raar, die is toch in stock geweest op de site?

Of had je de hoogste gb?

Ik zie net heel veel iPhone’s (zelfs we roze gewone 15) openstaan.

Jammer genoeg nog geen roze 15 plus 😩

hier ook ng geen roze plus maar wl de hoogste gb en deze heb ik ng in geen 1 kleur zien staan in stock maar ik zie vooruitgang opd site haha


Volgens proximus mod in mijn thread stond er een IT taak open. Er was geen sprake van een probleem. Ik vermoed voor het abonnement? Dan vind ik nog altijd dat de besteldatum mee zou moeten tellen om je toestel te krijgen.

Het is ook een pro max 256 maar natural titanium 

Same here same phone, it issue onbekend was iets dar de pay n go niet op mijn naam stond maar op geen enkele naam was snel opgelost maar nadien 22/09 dus ja … 


Volgens proximus mod in mijn thread stond er een IT taak open. Er was geen sprake van een probleem. Ik vermoed voor het abonnement? Dan vind ik nog altijd dat de besteldatum mee zou moeten tellen om je toestel te krijgen.

Het is ook een pro max 256 maar natural titanium 


Hier ook gisteren rond 22u een mail ontvangen van BPost met track and trace voor levering vandaag 04/10 tussen 8 en 14u. Iphone gepreorderd op 18/09, Iphone 15 pro max black 256GB. Ik zag net op de proximus website dat deze van 1TB beschikbaar zijn.

Afwachten tot hij effectief geleverd is natuurlijk. Ik veronderstel dat de rest ook wel zal volgen nu.


@Masterchiefs444

 

Was er een IT probleem bij u?

Welk toestel heb je besteld?

 

@Shamo Had een IT probleem en bij hem versprong het van 15/09 naar 22/09. 

Ja klopt als een vd eerste poleposition besteld op 15/09  17h it probleem en nadien bestelling naar 22/09 verschoven maar de mod @tina.b zei nee de dienst houdt normaal rekening met je orgiinele besteldatum maar ging het nog s doorgeven..: maar vrees @Masterchiefs444  dar wij toch achteraan de ipholonaise staan ze ..


@Masterchiefs444 

 

Was er een IT probleem bij u?

Welk toestel heb je besteld?

 

@Shamo Had een IT probleem en bij hem versprong het van 15/09 naar 22/09. 


Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Ik heb de roze iPhone 15  besteld en ook nog steeds niets. 

Zo raar, die is toch in stock geweest op de site?

Of had je de hoogste gb?


Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?

Ik heb de roze iPhone 15  besteld en ook nog steeds niets. 

Zo raar, die is toch in stock geweest op de site?

Of had je de hoogste gb?

Ik zie net heel veel iPhone’s (zelfs we roze gewone 15) openstaan.

Jammer genoeg nog geen roze 15 plus 😩


@ElkeBo 

Is teveel gevraagd 😅


@sivaaaaa 
Er is inderdaad vooruitgang haha, nu hopen dat wij het ook binnenkrijgen!


@sivaaaaa 

ik hoop het… Als ik bel of vraag is het steeds zelfde antwoord “We weten het niet”


@sivaaaaa

ik hoop het… Als ik bel of vraag is het steeds zelfde antwoord “We weten het niet”

Ja idd. Ze weten allemaal van niks. Dat kan toch niet 


@ElkeBo 

Er was gisteren een levering maar daar weten ze ook niets van. Alsof ze gewoon een blad aflezen met standaard antwoorden! Er zijn wel 2 personen die op forum hebben gereageerd dat ze hun bestelling hebben ontvangen, dus ik heb hoop.


@ElkeBo

Er was gisteren een levering maar daar weten ze ook niets van. Alsof ze gewoon een blad aflezen met standaard antwoorden! Er zijn wel 2 personen die op forum hebben gereageerd dat ze hun bestelling hebben ontvangen, dus ik heb hoop.

Ja ik heb gisteren nog een medewerkster van Proximus aan de lijn gehad. Die belde me ivm met mijn klacht. En die kon ook niks zeggen. Gewoon dat het wat vast gelopen is omdat iedereen zoveel besteld 


Reageer