Heeft er iemand die meegedaan heeft met de pre order voor iPhone 15 zijn toestel al mogen ontvangen?
Had denk ik ook laatste dag pre-order gedaan, dus mijne gaat wat langer duren… Had twijfels en laatste dag was het “Wil hem, toch” en met dat levering snel zou zijn dacht ik “Waarom ook niet?” maar hopen op het beste. Wie weet krijgen we het ook van de week of komende week!
pff ik ook ng niks ontvangen
Vreemd, bij jou staat er geopend op 18. Ik heb op 16 besteld en op 22 september veranderde dit naar 22 september geopend. Ik hoop dat dit niet betekend dat ik helemaal achteraan de rij nu wacht voor mijn iPhone..
Was er een IT probleem bij u?
Welk toestel heb je besteld?
Was er een IT probleem bij u?
Welk toestel heb je besteld?
Ja klopt als een vd eerste poleposition besteld op 15/09 17h it probleem en nadien bestelling naar 22/09 verschoven maar de mod
Volgens proximus mod in mijn thread stond er een IT taak open. Er was geen sprake van een probleem. Ik vermoed voor het abonnement? Dan vind ik nog altijd dat de besteldatum mee zou moeten tellen om je toestel te krijgen.
Het is ook een pro max 256 maar natural titanium
Volgens proximus mod in mijn thread stond er een IT taak open. Er was geen sprake van een probleem. Ik vermoed voor het abonnement? Dan vind ik nog altijd dat de besteldatum mee zou moeten tellen om je toestel te krijgen.
Het is ook een pro max 256 maar natural titanium
Same here same phone, it issue onbekend was iets dar de pay n go niet op mijn naam stond maar op geen enkele naam was snel opgelost maar nadien 22/09 dus ja …
Hier ook gisteren rond 22u een mail ontvangen van BPost met track and trace voor levering vandaag 04/10 tussen 8 en 14u. Iphone gepreorderd op 18/09, Iphone 15 pro max black 256GB. Ik zag net op de proximus website dat deze van 1TB beschikbaar zijn.
Afwachten tot hij effectief geleverd is natuurlijk. Ik veronderstel dat de rest ook wel zal volgen nu.
Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?
Ik heb de roze iPhone 15 besteld en ook nog steeds niets.
Zo raar, die is toch in stock geweest op de site?
Of had je de hoogste gb?
Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?
Ik heb de roze iPhone 15 besteld en ook nog steeds niets.
Zo raar, die is toch in stock geweest op de site?
Of had je de hoogste gb?
Ik zie net heel veel iPhone’s (zelfs we roze gewone 15) openstaan.
Jammer genoeg nog geen roze 15 plus
Denk dat meerderheid voor de Pro en Pro Max en sommige modellen van Plus wachten. 15 kan je normaal gezien zelfs nu in winkel ophalen, dus is raar als je de pre-order nog niet heb gehad?
Ik heb de roze iPhone 15 besteld en ook nog steeds niets.
Zo raar, die is toch in stock geweest op de site?
Of had je de hoogste gb?
Ik zie net heel veel iPhone’s (zelfs we roze gewone 15) openstaan.
Jammer genoeg nog geen roze 15 plus
hier ook ng geen roze plus maar wl de hoogste gb en deze heb ik ng in geen 1 kleur zien staan in stock maar ik zie vooruitgang opd site haha
Er is inderdaad vooruitgang haha, nu hopen dat wij het ook binnenkrijgen!
Er is inderdaad vooruitgang haha, nu hopen dat wij het ook binnenkrijgen!
hoppelijk deze week ng kheb er vertrouwen in
ik hoop het… Als ik bel of vraag is het steeds zelfde antwoord “We weten het niet”
ik hoop het… Als ik bel of vraag is het steeds zelfde antwoord “We weten het niet”
Ja idd. Ze weten allemaal van niks. Dat kan toch niet
Er was gisteren een levering maar daar weten ze ook niets van. Alsof ze gewoon een blad aflezen met standaard antwoorden! Er zijn wel 2 personen die op forum hebben gereageerd dat ze hun bestelling hebben ontvangen, dus ik heb hoop.
Er was gisteren een levering maar daar weten ze ook niets van. Alsof ze gewoon een blad aflezen met standaard antwoorden! Er zijn wel 2 personen die op forum hebben gereageerd dat ze hun bestelling hebben ontvangen, dus ik heb hoop.
Ja ik heb gisteren nog een medewerkster van Proximus aan de lijn gehad. Die belde me ivm met mijn klacht. En die kon ook niks zeggen. Gewoon dat het wat vast gelopen is omdat iedereen zoveel besteld
communicatie is belangrijk…
communicatie is belangrijk…
Ja maar daar doen ze hier niet aan
Is teveel gevraagd
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.