Vraag

iphone 14 pro max leverproblemen

  • 17 September 2022
  • 35 reacties
  • 1111 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

Ik heb ze uiteindelijk 28 september gekregen 

 

ze hebben het voor mij ook goed gemaakt dus ik zou zegge heb nog wat geduld en blijven strijden alle middelen gebruiken ook 

 

jammer dat de er geen transparantie en eerlijkheid over is… Proximus had een open brief kunnen opstellen hierover en dan wist iedereen dat ze ofwel moesten wachten ofwel geld terugeisen

 

echter geld terug eisen blijkt ook een hele opgave zo hebben ze mijn zus die alles annuleerde een dief genoemd en dat ze het had ontvangen en achterstallige factuur opgesteld terwijl ze niet eens klant is 

 

grote schande dat ze mijn zusje dit aan hebben gedaan ze heeft een break down gehad in de shop van Sint Niklaas dan had ze 2 dagen later haar geld

 

succes 

 

dit is pure misbruik van Proximus omdat ze weten dat de mensen geen kant op kunnen

Hey

heb jij je iPhone gekregen?

groetjes

Reputatie 2
Badge

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

 

Hebt u mijn situatie ook gecontroleerd want ik heb dit topic geopend maar u reageert op een ander 

 

Met alle respect voor de ander uiteraard 

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

ist de bedoeling dat ik die link moet openen?

want ik krijg het niet open😓

 

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb zelf ook geen mail en bericht gekregen. Het laatste dat ik kreeg was een datum kiezen. 19 september

 

Geen bevestiging van gekregen en ik blijf error krijgen en in de myprox blijft staan dat ik een datum moet kiezen maar als ik daarop druk staat er applicatie niet beschikbaar 

Ter info: ik begrijp hieruit dat Tina vraagt of je die sms ontvangen hebt waar o.a. die volledige link instond (NB: onderstaande link is niet volledig)

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

 

Ter info: ik begrijp hieruit dat Tina vraagt of je die sms ontvangen hebt waar o.a. die volledige link instond (NB: onderstaande link is niet volledig)

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

Aaaah ok dan🫢

nee sms niet ontvangen maar wel e-mail en daar had ik netjes op geantwoord en de documenten naar opgestuurd

 

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

Hey Luc,

dank je wel voor je bericht toch en geruststelling.

weet je toevallig wanneer ze ongeveer weer in stock zullen zijn?

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Helaas dit kan ik je niet meedelen. Wij zijn afhankelijk van wat Apple ons laat geworden. De logistieke dienst laat je in elk geval iets weten. Groetjes

Reageer