Skip to main content
Vraag

internet niet leverbaar

• August 25, 2025
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Forum|alt.badge.img

geachte,

ik zou graag internet aanvragen op mijn toekomstig nieuw adres, ik krijg echter de melding van proximuis dat het niet mogelijk is, zowel via de online tool als na telefonisch contact.

dit vind ik een beetje raar omdat de huidige eigenaar aangesloten is bij Tchamba, en dat gaat via het proximus netwerk. is hier ergens een misverstand met het huisnummer (124B, soms ook 126 gebruikt blijkbaar) of levert proximus geen ADSL meer op? want ja, het is de enige technologie die momenteel beschikbaar zou zijn aldaar.

alvast bedankt

mvg

het goddelijk monster

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 25, 2025

Dag ​@het goddelijk monster als het een adres betreft waar we koper aan het uitfaseren zijn, is het inderdaad mogelijk dat je hier geen ADSL-aansluiting meer kunt krijgen. Indien het een aanvraag voor Scarlet betreft, vraagt je best bij hen na om dit verder na te kijken. Groetjes, Heidi

Forum|alt.badge.img

geachte heidi

bedankt voor uw feedback. blijkbaar ben ik niet aansluitbaar op mijn nieuw adres😓

bestaat er bij proximuis een optie om internet via het mobiele netwerk te krijgen? want het mobiele signaal is wel vrij goed.

alvast bedankt

mvg

het goddelijk monster

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2025

@het goddelijk monster 

als koper wordt afgebouwd, kan het zijn dat Scarlet nog niet klaar is voor fiber op dat adres.

Misschien dat rechtstreeks bij proximus sneller kan?

ik laat het nakijken en vraag een collega je terug te bellen.

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img

geachte

ik werd inderdaad gecontacteerd door proximuis - confirmatie  : momenteel ben ik niet aansluitbaar, maar ze zou navragen na of fiber eventueel mogelijk zou kunnen zijn en gaan me op de hoogte houden

wordt vervolgd

mvg
het goddelijk monster